شب شعر و موسیقی در صحن بقعه شیخ صفی الدین اردبیلی برگزار می‌شود

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل گفت: شب شعر و موسیقی در صحن بقعه شیخ صفی الدین اردبیلی همزمان با هفته استان اردبیل برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، نادر فلاحی، مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل گفت: شب شعر و موسیقی در صحن بقعه شیخ صفی الدین اردبیلی همزمان با هفته استان اردبیل برگزار می شود.

وی افزود: این برنامه همراه با اجرای موسیقی سنتی فارسی و موسیقی مقامی آذری خواهد بود که در روز پنجم هفته استان برگزار می شود.

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل تصریح کرد: همچنین برنامه شب های فرهنگی شهرستان ها نیز جهت معرفی آداب و رسوم شهرستان های مختلف استان در طول این هفته برگزار خواهد شد.

فلاحی با اشاره به اهمیت برنامه های هفته استان اردبیل در اعتلای فرهنگ مردم استان، ادامه داد: در برنامه های این هفته تمامی دستگاه هایی که به صورت مستقیم و غیرمستقیم در حوزه فرهنگ تاثیرگذارند، دخیل هستند.

وی افزود: برنامه های متنوع دیگری نیز برای کودکان و نوجوانان در این هفته برگزار خواهد شد که در راستای معرفی تاریخی و فرهنگ اردبیل برای قشر کودک و نوجوان برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/ع

معرفی آداب و رسوم شهرستان های مختلف استان اردبیل

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.