شمسایی: تجربه ویلموتس می‌تواند به سرمربی تیم ملی فوتسال کمک زیادی کند/ به زودی کمیته فنی مختص تیم زیر ۲۰ ساله‌ها تشکیل می‌شود

بازیکن سابق تیم ملی فوتسال کشورمان درباره حضور مارک ویلموتس در آخرین تمرین تیم ملی گفت: این دیدارها از قدیم وجود داشته است و می توان گفت یک تعامل خیلی خوبی بین سرمربیان فوتبال و فوتسال وجود دارد.

وحید شمسایی بازیکن سابق تیم ملی فوتسال در گفت‌وگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره برگزاری لیگ برتر تا پایان دیدارهای هفته سوم اظهار داشت: برگزاری لیگ برتر امسال به چند دسته تقسیم می‌شود. اولین بحث سر توپ مسابقات است. سال گذشته اکثر تیم‌های لیگ برتری از توپ‌های مسابقات به شدت ناراضی بودند و صدای اکثر بازیکنان و مربیان تیم‌ها را در آورده بود، اما خدا رو شکر امسال شرایط این توپ ها بهتر شده است و تیم‌ها امسال از این توپ‌های جدید راضی هستند.

شمسایی: تجربه ویلموتس می‌تواند به سرمربی تیم ملی فوتسال کمک زیادی کند/ به زودی کمیته فنی مختص تیم زیر ۲۰ ساله‌ها تشکیل می‌شود

لیگ امسال از نظم بسیار خوبی برخوردار است

او ادامه داد: دومین موضوع که می‌شود به آن پرداخت بحث پخش مستقیم مسابقات لیگ برتر است که هر هفته از مراکز سیمای استان‌ها و صدا و سیمای تهران، یک بازی به صورت زنده از شبکه ورزش پخش می‌شود و این کار به نظرم جای خوشحالی دارد.

شمسایی ادامه داد: در سومین تقسیم بندی هم که می توان صحبت کرد بحث برگزاری لیگ است. به نظر من امسال تیم‌ها با نتایجی که کسب می‌کنند نشان داده اند که نتایج بازی‌ها را نمی‌توان از قبل پیش بینی کرد. در صورتی که در سال گذشته ۲ تیم مس سونگون و گیتی پسند توانستند با اختلاف خود را از سایر تیم‌ها جدا کنند، اما امسال این شرایط کمی فرق کرده است و تیم‌هایی مثل سن ایچ ساوه و ملی حفاری اهواز شرایط خیلی خوبی را دارند.

با اصغری مقدم قهرمان آسیا شدیم

بازیکن سابق تیم فوتسال تاسیسات دریایی درباره خداحافظی جواد اصغری مقدم از عرصه بازیگری افزود: تصمیمی که اصغری مقدم گرفت را همه باید به او احترام بگذارند. من با او در تیم ملی و تیم های باشگاهی لیگ برتر هم بازی بوده ام. همچنین من به عنوان سرمربی تیم فولاد ماهان اصفهان موفق شدیم که به همراه اصغری مقدم قهرمان آسیا شویم.

او ادامه داد: من وقتی متوجه شدم که اصغری مقدم می‌خواهد از فوتسال خداحافظی کند روز گذشته با تمام مشغله‌ای که داشتم به ساوه رفتم تا در روز خداحافظی او در کنارش حضور داشته باشم. من برای او در عرصه مربی گری آرزوی موفقیت و سربلندی می‌کنم.

شمسایی: تجربه ویلموتس می‌تواند به سرمربی تیم ملی فوتسال کمک زیادی کند/ به زودی کمیته فنی مختص تیم زیر ۲۰ ساله‌ها تشکیل می‌شود

تجربه ویلموتس می تواند به ناظم الشریعه کمک کند

بازیکن سابق تیم ملی فوتسال ایران دباره حضور مارک ویلموتس در آخرین تمرین تیم ملی فوتسال و این که حضور وی چه تاثیری می‌تواند در فوتسال ایران داشته باشد را بیان داشت: این دیدارها فقط به شخص ویلموتس بر نمی‌گردد، از زمانی که من در تیم ملی بازی می‌کردم، بلازوویچ،  و حتی کارلوس کی روش نیز هر کدام در تمرینات تیم ملی فوتسال نیز حضور پیدا می‌کردند.

وی افزود: این تعاملی است که بین سرمربیان تیم ملی فوتبال وفوتسال وجود دارد و شخص ناظم الشریعه به عنوان سرمربی تیم ملی فوتسال که توانسته تیم ملی را سوم جهان کند و همچنین تجربه ویلموتس نیز می‌تواند در این امر به او کمک زیادی کند. همان طور که می‌دانید ویلموتس بر سر تمرینات تیم ملی فوتبال ساحلی هم حضور پیدا کرده است و این نشان می دهد که او یک تعامل بسیار خوبی با رشته‌های دیگر هم ما دارد.

به زودی کمیته فنی مختص زیر ۲۰ ساله ها تشکیل می‌شود

وحید شمسایی بازیکن سابق تیم ورونای ایتالیا درباره آخرین وضعیت تیم ملی فوتسال زیر ۲۰ سال کشورمان گفت: ما ۲ هفته قبل جلسه‌ای را با اعضای کمیته فوتسال برگزار کردیم و همچنین قرار است که امروز هم جلسه کمیته فنی تشکیل شود تا در این دیدار یک کمیته فنی مختص تیم زیر ۲۰ سال را زیر نظر علی صانعی سرمربی سابق تیم زیر ۲۰ سال‌ها شکل دهیم.

شمسایی: تجربه ویلموتس می‌تواند به سرمربی تیم ملی فوتسال کمک زیادی کند/ به زودی کمیته فنی مختص تیم زیر ۲۰ ساله‌ها تشکیل می‌شود

هنوز اسمی از سرمربی تیم ملی زیر ۲۰ سال‌ها به میان نیامده است

او درباره حضور محمد رضا حیدریان به عنوان سرمربی تیم زیر ۲۰ سال گفت: حیدریان یکی از بزرگان فوتسال ما است و من او را خیلی دوست دارم و او گل‌های با ارزشی را برای تیم ملی به ثمر رسانده است، اما تا الان هیچ اسمی راجع به سرمربی آینده زیر ۲۰ سال‌ها به میان نیامده است.


بیشتر بخوانید

شمس: سن ایچ و آذرخش شگفتی‌های لیگ برتر فوتسال هستند / استقلال و پرسپولیس وادر فوتسال نمی‌شوند

حساس ترین بازی هفته در ساوه/ نایب قهرمان فصل گذشته به دنبال کسب نخستین پیروزی

ناظم الشریعه، تماشاگر ویژه حساس‌ترین بازی هفته لیگ فوتسال


انتهای پیام/

اظهارات شمسایی درباره مسائل مختلف فوتسال ایران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار