تجلیل از واحد‌های نمونه تولیدی و معدنی استان قزوین 

صاحبان ۳۲ واحد تولیدی و صنعتی نمونه استان قزوین در مراسمی با حضور معاون وزیر صنعت، معدن، تجارت تجلیل شدند.  

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ،در مراسم تجلیل از واحدهای نمونه صنعتی و تولیدی استان قزوین،  از یک واحد ایثارگر نمونه، یک واحد نمونه معدنی، سه واحد پیشکسوت صنعتی و معدنی، چهار واحد نمونه صنعتی، ۲ واحد مکتشف بهره بردار نمونه معدنی، یک بانوی کارآفرین، سه واحد فنی و مهندسی دانش بنیان و تحقیق و توسعه و ۱۷ واحد نمونه صنعتی تجلیل شد.

رییس سازمان صمت استان قزوین در این مراسم گفت: همراهی همه دستگاه‌های خدمات رسان و موسسات مالی و اعتباری موجب شده است بسیاری از مشکلات صنایع مرتفع و راه توسعه صنعت و معدن استان هموارتر شود.

نبیل افزود: ایجاد ارزش افزوده، ارز آوری و ایجاد اشتغال مولد بدون توجه به حوزه صنعت و معدن قابل تصور نیست و همین موضوع اهمیت توجه به صنعت و معدن را صد چندان می‌کند.

وی گفت: وجود ۲۰ ناحیه، چهار هزار مجوز بهره برداری، هزار و ۷۰۰ مجوز تاسیس طرح‌های صنعتی و معدنی و ۲۵۰ مجوز معدنی همه از ظرفیت‌های خاص استان هستند که حل مشکلات آن‌ها نیازمند توجه ویژه است.

رییس سازمان صمت استان بااشاره به مشکلات واحد‌های تولیدی این استان گفت: تامین نقدینگی، نیاز مبرم به نوسازی، رفع هزینه‌های بالاسری و حل مشکلات صادارت باید با تلاش مضاعف حل شود.

نبیل گفت: توسعه تولید، تکمیل طرح‌های نیمه تمام، بهره برداری از واحد‌های با پیشرفت بالا، صادرات به ۱۵ کشور همسایه ایران، توسعه صنایع و شرکت‌های دانش بنیان  از جمله اولویت‌های صنعت استان است.
انتهای پیام/.

در مراسمی از صاحبان  ۳۲ واحد تولیدی ، صنعتی و معدنی نمونه استان قزوین تجلیل شد

برچسب ها: اخبار اقتصادی ، صنعت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار