پیدا کردن والدین حقیقی پس از ۳۰ سال! +فیلم

دختر جوانی که در ۳ سالگی ربوده شده و به خانواده دیگری فروخته شده بود پس از ۳۰ سال سرانجام والدین حقیقی‌اش را پیدا کرد.

پیدا کردن والدین حقیقی پس از ۳۰ سال! + فیلم/// به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، دختر جوان چینی که در کودکی ربوده شده بود سرانجام پس از ۳۰ سال خانواده حقیقی‌اش را پیدا کرد و به آن‌ها پیوست. «تانگ ویکی» تنها ۳ سال داشت که در فوریه ۱۹۸۹ در شهر سی چوان واقع در استان هون نان چین ربوده و به یک خانواده دیگر فروخته شد. ویدئویی کوتاهی که تهیه و منتشر شده است لحظه به آغوش کشیدن این دختر ۳۳ ساله توسط مادرش را نشان می‌دهد. در این ویدئو صدای این دختر شنیده می‌شود که به مادرش گفت: "مادر، من همیشه در جستجوی تو بودم."

بنا به گفته مادر تانگ، دخترش پس از شرکت در یک مراسم عروسی ناپدید شد. والدین تانگ به مدت ۳ دهه در جستجوی دختر خود بودند، اما نشانی از او پیدا نکردند. تانگ ۳۰۰ مایل دورتر از محل زندگی‌اش به یک خانواده دیگر فروخته و بزرگ شد. فردی که پلیس به او مشکوک بود یک مرد ۶۸ ساله بود که زمانی در مزرعه خانواده تانگ کار می‌کرد.

سرانجام پس از گذشت ۳۰ سال پلیس با کمک یک گروه غیرانتفاعی با نام Baby Back Home توانست سرنخی از محل زندگی این دختر پیدا کند و او را به خانواده حقیقی‌اش برساند. این گروه از سال ۲۰۰۷ تاکنون ۲۰۰۰ کودک گمشده را به خانواده‌هایشان بازگردانده است.

مادر این دختر در مصاحبه با رسانه‌های محلی چین گفت: "از دست دادن دخترم برایم مثل این بود که آسمان روی سرم سقوط کرده باشد. من برای ۱۵ ماه هرگز از خانه بیرون نرفتم و طی این مدت چشم به راه دخترم بودم. هر روز لباس‌هایی را که دختر می‌پوشید نگاه می‌کردم."

انتهای پیام/

لحظه دیدار دختر با والدین واقعی اش پس از  ۳۰ سال!

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۱۸ ۲۸ شهريور ۱۳۹۸
خدا را شکر
آخرین اخبار