معاون وزیر جهاد کشاورزی مطرح کرد؛

اجرای طرح توسعه کشت چغندر قند پاییزه در حوزه تعاونی‌های تولید

شیرزاد گفت: طرح توسعه کشت چغندر قند پاییزه در حوزه تعاونی‌های تولید میان مجری طرح چغندر قند با سازمان تعاون روستایی اجرا می‌شود.

اجرای طرح توسعه کشت چغندر قند پاییزه در حوزه تعاونی‌های تولیدبه گزارش  گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از سازمان مرکزی تعاون روستایی، حسین شیرزاد مدیر عامل سازمان مرکزی تعاون روستایی گفت: همکاری مشترک مجری طرح چغندر قند وزارت جهاد کشاورزی با اتحادیه مرکزی تعاونی‌های تولید، طرح مشترک مدیریت و توسعه کشت‌های پاییزه چغندر قند به منظور حمایت‌های فنی و بازرگانی کشاورزان این محصول در قالب کشاورزی قراردادی در زنجیره ارزش اجرایی می‌شود.

وی افزود: با اجرای این طرح مشترک در تلاش هستیم سهم بهره برداران افزایش دهیم و موانع تولید را در این حوزه به حداقل برسانیم.

شیرزاد ادامه داد: تسهیل امور بهره برداران در تحویل به موقع محصول چغندر قند به کارخانجات از دیگر موضوعات مهم این طرح مشترک است.

معاون وزیر جهاد کشاورزی ادامه داد: سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران و مجری طرح چغندر قند در وزارت جهاد کشاورزی حمایت‌های لازم را نسبت به تامین منابع مالی، اعتباری و کمک‌های فنی و آموزشی برای بهره برداران این محصول را از طریق شبکه تعاونی‌های تولید در اولویت کار خود قرار داده است.


بیشتر بخوانید: سازمان تعاون روستایی از لیست شرکت های خصوصی سازی خارج شد


شیرزاد بکارگیری ظرفیت‌های اجرایی و قانونی تعاونی‌های تولید و نقش آن در ارتقای بهره وری در بخش کشاورزی را به عنوان راهبرد اصلی تعاونی‌های تولید برشمرد و افزود: تدوین و اجرای طرح مشترک در قالب کشاورزی قراردادی و هدفمند یک رویکرد برد – برد محسوب می‌شود و اجرای این تفاهم نامه در جهت نقش آفرینی شبکه تعاونی‌های تولید روستایی کشور در زنجیره تولید ارزشمند است.

رئیس هیئت مدیره سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران در پایان حمایت همه جانبه این سازمان از تعاونی‌های تولید، خصوصاً تامین نقدینگی در اجرای موفق این طرح مشترک را قطعی دانست.

انتهای پیام/

حمایت همه جانبه از چغندرکاران در قالب کشاورزی قراردادی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار