شورای نگهبان، نقش اساسی و مهم در رسیدن به جامعه اسلامی دارد

نماینده، ولی فقیه در استان گفت: شورای نگهبان، نقش اساسی و مهم در رسیدن به جامعه‌ای اسلامی دارد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند  ،   آیت الله عبادی نماینده، ولی فقیه در استان امروز در دیدار مسئولان دفاتر و ناظران شورای نگهبان شورای نگهبان، استان افزود: شورای نگهبان تلاش می‌کند همانند فیلتر‌هایی باشد تا افراد، درست کار انجام دهند و تصمیمات مطابق با موازین اسلامی بگیرند.

وی گفت: جامعه ما اسلامی است و برای اینکه جامعه ما به دست نا اهلان نیفتد باید از سرچشمه ای، همه چیز کنترل شود و این کار مهم بر عهده شورای نگهبان است.

نماینده، ولی فقیه در استان افزود: وقتی که مسئولان اجرایی و قضایی حقوق جامعه را حفظ و عدالت را پیاده کنند به آرمان‌های جامعه اسلامی خواهیم رسید.

آیت الله عبادی با اشاره به پیروزی انقلاب و منهدم کردم رژیم‌های ستمگر گفت: تا کنون راه را تا نیمه آمده ایم و حالا نوبت آن رسیده که به دولت اسلامی، جامعه اسلامی و تمدن اسلامی دست یابیم.

نماینده، ولی فقیه در استان همچنین با اشاره به در پیش بودن انتخابات مجلس شورای اسلامی افزود: کسانی باید به مجلس شورای اسلامی بروند که تمام انگیزه و تعهدشان اسلامی و مصوباتشان کارآمد باشد.

صلاحی سرپرست دفتر نظارت و بازرسی و انتخابات شهرستان بیرجند هم گفت: از طریق برگزاری همایش‌های بصیرتی با سخنرانان کشوری، برگزاری محافل ناظر نهاد و همچنین کلاس‌های آموزشی تخصصی در طول سال، آمادگی لازم برای نظارت بر اجرای انتخابات و صیانت از آرای مردم را داریم.

انتهای پیام/ک

کسانی باید به مجلس شورای اسلامی بروند که مصوباتشان کارآمد باشد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.