ضرورت ارتقای دانش مردم در فضای مجازی

برخورداری از آگاهی و سواد مرتبط با فضای مجازی و بهره برداری مناسب جامعه از شبکه‌ های اجتماعی باعث کاهش آسیب‌های این حوزه می‌شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، عبدالله امینی فر مسئول مرکز فضای مجازی بسیج خراسان رضوی در "گردهمایی فعالان فضای مجازی  تربت حیدریه" با اشاره بر ضرورت ارتقای دانش مردم در فضای مجازی، گفت: برخورداری از آگاهی و سواد مرتبط با فضای مجازی در راستای برنامه ریزی منطقی، صحیح و هوشمندانه و بهره برداری مناسب جامعه از شبکه‌ های اجتماعی باعث کاهش آسیب‌های این حوزه می‌شود.

وی با بیان اینکه فناوری به روز و مدرن فضای مجازی امروز در اختیار همه اقشار جامعه قرار گرفته است، تصریح کرد: فقدان دانش و سواد، چالش اساسی در عرصه فضای مجازی است که این عرصه چند لایه دارد که این لایه‌ ها همچون یک زنجیره به هم متصل هستند و هر کدام مکمل یکدیگرند.

مسئول مرکز فضای مجازی بسیج خراسان رضوی با اشاره به اینکه  بنگاه‌ های بزرگ تولید و انتشار در اختیار رسانه‌ های غربی است، گفت: جریان انقلابی و ارزشی کشور همان طور که در فتنه‌ ها از انقلاب دفاع کرد، امروز نیز باید در این فضا که مورد تاکید رهبر معظم انقلاب اسلامی قرار گرفته با تولیدات فاخر و ارزشمند خود و نیز توزیع و انتشار مناسب، از آرمان‌ها و اهداف انقلاب اسلامی حمایت کند.

موضعمان از پدافند به آفند تغییر یابد

سرهنگ علی نیک یاد فرمانده سپاه تربت حیدریه نیز در این گردهمایی با بیان اینکه چرا باید همیشه منتظر شبهه پراکنی دشمن باشیم گفت: متاسفانه جبهه رسانه‌ای انقلاب اسلامی در این سال‌ها موضع پدافندی داشته و به شبهات القا شده غربی‌ها پاسخ داده است.

وی با اشاره به اینکه باید موضعمان از پدافند به آفند تغییر یابد، ادامه داد: امروز می‌طلبد که جبهه رسانه‌ای انقلاب و نیرو‌های ارزشی با ورود به موقع و تاثیرگذار خود در این فضا علاوه بر تبیین گفتمان انقلاب، به سمت القای شبهات برای دشمن حرکت کنند و لازمه این کار انجام یک کار شبکه‌ ای و منسجم است.

انتهای پیام//ف.س
برچسب ها: بسیج ، رهبر انقلاب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.