شهردار یزد مطرح کرد:

نقش مهم رسانه‌ها در زمینه توسعه شهری

شهردار یزد گفت: رسانه‌ها با اطلاع رسانی صحیح علاوه بر آگاه کردن مردم از پروژه‌ها و اقدامات شهری جو اعتماد را در جامعه ایجاد کنند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ، جمال الدین عزیزی شهردار یزد در جمع خبرنگاران  استان با اشاره به اینکه شهر مدت هشت ماه بدون شهردار مانده آینده نگری و برنامه ریزی برای آینده شهر را با کندی روبرو کرده است.

وی افزود: از ابتدای تصدی مسئولیت شهرداری تلاش‌های لازم برای به آرامش رساندن شهرداری و شهر انجام داده است.

عزیزی با اشاره به ثبت جهانی شهر یزد ادامه داد: دیدگاه شهرداری استفاده از امکانات موجود در زمینه گسترش فرهنگ سازی و هوشمند سازی است و تلاش می‌کنیم توسعه فیزیکی را تا حد امکان کم کنیم.

شهردار یزد خاطر نشان کرد: برای جلوگیری از بلاتکلیفی پروژه‌ها تنها پروژه‌هایی کلنگ زنی می‌شود که اعتبار آن و زمان تحویلش مشخص شده باشد و همچنین پروژه‌هایی به بهره برداری می‌رسد که به صورت کامل به اتمام رسیده باشد.

شهردار یزد نقش رسانه ها در زمینه توسعه شهری را بسیار مهم دانست و اظهار امیدواری کرد: با اطلاع رسانی صحیح و درست علاوه بر آگاه کردن مردم از پروژه های شهری و اقدامات شهری جو اعتماد را در جامعه ایجاد کنند .

وی دانستن را حق شهروندان دانست و افزود :حق مردم است که بدانند پولهایی که پرداخت می کنند از جمله جریمه و عوارض ها در چه زمینه هایی هزینه می شود .

شهردار یزد نیروی انسانی فعال در شهرداری را بسیار فعال دانست و عنوان کرد: که برای تعویض کارمندان و مدیران و شهردان شهرداری رویکرد اتوبوسی نداریم ولی تلاش می کنیم از حضور بانوان و جوانان در رده های مدیریتی شهرداری استفاده کنیم .

انتهای پیام/ی

رسانه ها با اطلاع رسانی  صحیح جو اعتماد را در جامعه ایجاد کنند 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار