برنامه ریزی برای پاسداشت مقام آیت الله جعفری در کرمان

مراسم پاسداشت ۵۰ سال خدمات علمی و مجاهدت‌های سیاسی و اجتماعی آیت الله سید یحیی جعفری، نماینده سابق، ولی فقیه در کرمان برگزار می‌شود.

برنامه ریزی برای پاسداشت مقام آیت الله جعفری در کرمانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، در جلسه ستاد نکوداشت آیت الله جعفری، علیرمضانی مسئول کمیته تبلیغات و اطلاع رسانی برنامه ریزی برای پاسداشت مقام آیت ا... جعفری در کرمان گفت: این مراسم روز شنبه ۵ مرداد و در سالروز اقامه اولین نمازجمعه تهران، در مصلای امام علی شهر کرمان برگزار خواهد شد.

مدیر کل صدا و سیمای مرکز کرمان افزود: دستگاه‌های مختلف فرهنگی در برگزاری این مراسم مشارکت دارند و صداوسیمای مرکز کرمان هم با تولید یک مستند تلویزیونی، یک مستند رادیویی و چند گزارش خبری، در این مراسم مشارکت خواهد داشت.

وی همچنین پیرامون برنامه‌های دهه امامت و ولایت که در فاصله اعیاد سعید قربان و غدیر برگزار خواهد شد، گفت: بیش از ۶ هزار دقیقه برنامه رادیویی و تلویزیونی نیز با این موضوع تهیه شده است.

 صدفی مسئول ستاد نکوداشت آیت الله جعفری نیز در این جلسه گفت: آیت الله جعفری علاوه بر مقام و جایگاه علمی، در کنار سایر نیرو‌های انقلابی در شکل گیری و پیروزی و تداوم انقلاب نقش موثری داشت و رهبر معظم انقلاب اسلامی نیز همواره بر تجلیل از شخصیت‌های معاصر که عمرشان را در راه دفاع از دین و کشور گذاشته اند تاکید دارند.

آیت الله سید یحیی جعفری از پیشگامان انقلاب در استان کرمان، نزدیک به ۴ دهه به عنوان نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان، به مردم خدمت کرد.

وی اکنون رئیس شورای حوزه‌های علمیه استان کرمان است.

انتهای پیام/س

پاسداشت مقام آیت الله جعفری در کرمان برگزار می شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار