تمدید بازپرداخت وام کشاورزان استان قزوین

معاون استاندار قزوین گفت : کشاورزان خسارت دیده از سیل که تا سقف ۳۰ میلیون تومان وام گرفته‌اند، بازپرداخت تسهیلات‌شان برای سه سال تمدید شده است.

به گزارش  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، علی فرخزاد معاون عمرانی استاندار قزوین در کارگروه سیل اعلام کرد: باز پرداخت تسهیلات کشاورزان خسارت دیده از سیل که تا سقف ۳۰ میلیون تومان وام گرفته‌اند، برای سه سال تمدید شده است.
علی فرخزاد افزود : دولت ۹۳ میلیارد تومان اعتبار برای تمدید بازپرداخت وام‌ها به استان اختصاص داده است.

فرخزاد افزود: در سیل بهار امسال، ۲۴۰ میلیارد تومان به استان در بخش‌های مختلف خسارت وارد شد.

وی همچنین از اختصاص ۲۳ میلیارد تومان اعتبار در قالب وام و تسهیلات بلاعوض، برای جبران خسارت‌ها خبر داد.

معاون عمرانی استاندار گفت: منابعی هم برای بیمه اراضی کشاورزی و منازل روستایی پیش بینی شده است.

فرخزاد یادآور شد: از اعتبارات تخصیص یافته به استان همچنین ۳ میلیارد ریال برای لایروبی رودخانه ها، ۱۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال برای روستا‌ها و ۱۱ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال برای ماشین آلات شهرداری‌ها و دهیاری‌ها توزیع خواهد شد.

وی افزود: دامپزشکی نیز در سیل اخیر ناچار تمام ذخیره سم و واکسن خود را برای پیشگیری از لمپی اسکین دام از دست داد که به منظور جبران این خسارت بین ۲ تا ۳ میلیارد ریال به آن اختصاص خواهد یافت.

معاون عمرانی استاندار قزوین گفت: در پرداخت تسهیلات هیچ شهرستانی محدودیت ندارد بلکه هر شهرستان که زودتر عملیات ثبت را انجام دهد در اولویت خواهد بود.

فرخزاد از فرمانداری‌ها خواست با توجه به اتمام مهلت سامانه در روز یکشنبه، شهرستان‌ها روز‌های پنجشنبه و جمعه این هفته را هم برای ثبت در سامانه اختصاص دهند.
انتهای پیام/.

اختصاص اعتبار برای تمدید بازپرداخت وام کشاورزان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار