رهبر شیعیان بحرین:

راه پیروزی بر جبهه کفر دفاع با صلابت از فرهنگ اسلامی است

شیخ عیسی قاسم گفت: آمریکا با جدیت و صلابت سعی بر قدرت گرفتن تفکر باطل خود داشته‌اند و ما اگر با صلابت و جدیت از فرهنگ اصیل و حق اسلام دفاع کنیم یقیناً پیروز خواهیم شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم؛  آیت‌الله شیخ عیسی قاسم رهبر شیعیان بحرین در دیدار با مدیر حوزه‌های علمیه خواهران با بیان اینکه اگر زنان یک جامعه به خوبی تربیت شوند، مردان و همه جامعه نیز رشد می‌کنند بیان کرد: از رسالت‌های حوزه‌های علمیه خواهران تربیت زنان مطیع در برابر به اوامر الهی است.

رهبر شیعیان بحرین افزود: امروزه آمریکا در بحرین، ایران و همه کشور‌ها سعی می‌کند تهاجم فرهنگی داشته باشد و جامعه اسلامی باید با این مسئله مقابله کند.

وی تصریح کرد: امروزه فرهنگ‌های مختلفی در مناطق و کشور‌های مختلف وجود دارد که با یکدیگر تعارض دارند و هیچ کشوری نمی‌تواند در مقابل فرهنگ‌های دیگر دیوار بکشد، اما در این تعارض و نزاع، فرهنگی که اصیل‌تر باشد باقی می‌ماند و پیروز می‌شود.

آیت‌الله شیخ عیسی قاسم با بیان اینکه دو جبهه کفر و اسلام تلاش و جدیت بسیار زیادی برای مقابله با یکدیگر دارند خاطرنشان کرد: در گذشته شوروی و امروزه آمریکا با جدیت و صلابت سعی بر قدرت گرفتن تفکر باطل خود داشته‌اند و ما نیز اگر با صلابت و جدیت از فرهنگ اصیل و حقه اسلام دفاع کنیم یقیناً پیروز خواهیم شد.

وی با بیان اینکه جبهه اسلام باید از ظرفیت‌ها و فرصت‌های خود به خوبی استفاده کند؛ تشریح کرد: آمریکا و جبهه کفر بر ایده‌های غلط و مادی خود بسیار اصرار دارند و ما با اصرار، پایداری و حمایت از ایمان و دین خود می‌توانیم در مقابل آن‌ها بایستیم و پیروز شویم.

انتهای پیام/الف

دفاع با صلابت از فرهنگ اسلامی راه پیروزی بر جبهه کفر است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.