آغاز فرآیند حذف قبوض کاغذی برق در دزفول

مدیر توزیع برق شهرستان دزفول گفت: فرآیند حذف قبوض کاغذی برق در این شهرستان آغاز شد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، مدیر توزیع برق شهرستان دزفول از آغاز فرآیند حذف قبوض کاغذی برق در این شهرستان خبر داد و گفت: مشترکان از امروز نسبت به معرفی تلفن همراه خود به سامانه اقدام کنند، چراکه قبوض کاغذی از شهریورماه امسال دیگر صادر نمی‌شوند.

اقبال طیب طاهر مدیر توزیع برق شهرستان دزفول گفت: باتوجه به اتخاذ سیاست‌های دولت الکترونیک از سوی وزارت نیرو، حذف قبوض کاغذی برق از مدت‌ها قبل در دستور کار قرار گرفت و با توجه به فراهم شدن مقدمات آن، اجرای این طرح از شهریورماه امسال آغاز می‌شود که براساس آن ضمن توقف صدور قبض کاغذی برق، مشترکان اطلاعات مصرف برق خود را از طریق پیامک دریافت خواهند کرد.

وی با اشاره به اهمیت این طرح برای دولت و صرفه جویی ۱۴ هزار و ۴۰۰ میلیارد ریالی حذف قبوض برق آب و گاز و تلفن بیان کرد: با تعیین ضرب الاجل برای دستگاه‌های مربوطه آخرین زمان صدور قبض کاغذی برق، شهریورماه امسال اعلام شده و دیگر هیچ شرکتی در بخش توزیع انرژی برق اجازه صدور قبض کاغذی را نخواهد داشت.

طیب طاهر اظهار داشت: شهرستان دزفول افزون بر ۱۵۰ هزار مشترک برق دارد که از آن‌ها تقاضا می‌شود هرچه سریعتر نسبت به ارسال شماره رمز رایانه درج شده در قبض برق خود به سامانه ۳۰۰۰۱۲۱۹ اقدام کنند.

مدیر توزیع برق دزفول تصریح کرد: همکاران ما از هم اکنون آماده دریافت رمز رایانه مشترکان هستند تا روند ارسال اطلاعات مصرف برق آن‌ها را بر روی شماره موبایل معرفی شده، عملیاتی کنند.

این مقام مسئول اذعان داشت: مشترکان برق باید توجه داشته باشند شماره موبایلی که به وسیله آن رمز رایانه خود را به سامانه مذکور ارسال خواهند کرد نزد همکاران توزیع برق ثبت خواهد شد و از شهریور ماه به بعد اطلاعات مصرف برق آن‌ها فقط از طریق آن شماره موبایل برایشان پیامک می‌شود لذا نسبت به معرفی شماره همراه خود دقت و اطمینان لازم را داشته باشند.

انتهای پیام/گ

حذف قبوض کاغذی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.