مشاور وزیر آموزش و پرورش:

اجرای سند ۲۰۳۰ در مدارس را با صراحت تکذیب می‌کنم

مشاور وزیر آموزش و پرورش در اجرای سند تحول بنیادین با بیان اینکه اجرای سند ۲۰۳۰ در مدارس را با صراحت تکذیب می‌کنم گفت: کوچکترین نشانه‌ای از سند ۲۰۳۰ در برنامه‌های آموزش و پرورش وجود ندارد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ،رضا مددی مشاور وزیر آموزش و پرورش در پاسخ به سئوالی مبنی بر اینکه شنیده‌ها حاکی از این است که بعضی از مسئولان سند ۲۰۳۰ را در برخی مدارس کشور اجرا می‌کنند، آیا صحت دارد؟، اظهار داشت: در آموزش وپرورش هیچ گونه اعتقادی به سند ۲۰۳۰ نداریم و این سند اصلا در دستور کار آموزش و پرورش نیست و هرکسی چنین ادعایی دارد کذب است.

وی افزود: در سیاست‌گذاری و برنامه‌های آموزش و پرورش اگر تمام اسناد، سیاست‌گذاری‌ها و برنامه‌ها را بگردید کوچکترین نشانه‌ای از سند ۲۰۳۰ وجود ندارد چراکه اساسا سند ۲۰۳۰ در آموزش و پرورش به هیچ وجه مورد اجرا قرار نمی‌گیرد و اینکه گفته می‌شود این سند در برخی مدارس اجرا می‌شود را با صراحت تکذیب می‌کنم.

مشاور وزیر آموزش و پرورش در اجرای سند تحول بنیادین عنوان کرد: در آموزش و پرورش اگر برنامه‌ای بخواهد اجرا شود باید ابلاغ شود، ولی هیچ گونه بخشنامه‌ای وجود ندارد مبنی بر اینکه وزارت آموزش و پرورش سند ۲۰۳۰ را ابلاغ کرده باشد و هرگز در ۷۵۰ منطقه، ۳۲ اداره‌کل آموزش و پرورش، ستاد وزارت آموزش و پرورش و ۱۰۶ هزار مدرسه اجرای سند ۲۰۳۰ وجود ندارد، ولی چنانچه کسی مدعی است که این سند در برخی مدارس کشور اجرا می‌شود گزارش مستند به آموزش و پرورش ارائه دهد.

مددی با بیان اینکه سیاست آموزش و پرورش اجرای سند تحول بنیادین و تربیت همه‌جانبه انطباق با سیاست‌های کلان کشور است گفت: در آموزش و پرورش جز اجرای سند تحول بنیادین هیچ کار دیگری نداریم و چنانچه در بررسی برنامه‌های امسال آموزش و پرورش برنامه‌ای غیر از اجرای سند تحول مشاهده کردید می‌توانید اعتراض کنید.

منبع تسنیم

انتهای پیام/ پ

اجرای سند تحول آموزش و پرورش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.