خیر اصفهانی حامی کارگران ورزشکار

خیر ورزشیار اصفهانی گفت : با بیمه کردن این جوانان ورزشکار زمینه ای فراهم شده تا این جوانان مستعد با آسودگی کامل در کنار کار و تولید به ورزش حرفه ای هم بپردازند و ثمره آن موفقیت برای کشور باشد.

 به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،حمیدرضا عامری زاده خیر اصفهانی که صد‌ها نفر از نیازمندان تحصیل کرده را در هلدینگ تولیدی درنا به کارگرفته در اقدامی پسندیده این جودوکاران کارگر شامل حمیدرضا سجادی فر، حمیدرضا پاپی و مهشید شیخان پناهی جودو کارگران جهان با یک نشان طلا و ۳ نقره را حمایت مالی کرده است.

این خیر نیک اندیش اصفهانی، ورزش را یکی از مهمترین حوزه‌های دارای شور و نشاط و انگیزه بیشتر در جوانان دانست و تاکید کرد به جوانان مستعد و قهرمان ورزشی همیشه فرصت شکوفایی داده شود تا بتواند در کنار کار و تولید برای کشور افتخار آفرین باشند.

وی با بیان اینکه در گام نخست این ورزشکاران را تحت پوشش بیمه‌ای قرار داده است افزود: با بیمه کردن این جوانان ورزشکار زمینه‌ای فراهم شده تا این جوانان مستعد با آسودگی کامل در کنار کار و تولید به ورزش حرفه‌ای هم بپردازند و ثمره آن موفقیت برای کشور باشد.


این خیر ورزشیار اصفهانی علاوه بر حمایت‌های کاری و بیمه‌ای به دارندگان نشان طلا ۵۰ میلیون و نقره هم ۲۰ میلیون ریال هدیه نقدی اهدا کرد.

ورزشکاران کشورمان ۱۳۸ نشان رنگارنگ رقابت‌های ورزش کارگران جهان از ۱۲ تا ۱۷ تیر به میزبانی اسپانیا کسب کردند.


انتهای پیام/م

 

تجلیل خیر ورزشیار اصفهانی از قهرمانان جودوی کارگران جهان

برچسب ها: اخبارورزشی ، بیمه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار