احداث ۳۰۰ واحد مسکونی ویژه سازمان بهزیستی استان بوشهر

استاندار بوشهر گفت: احداث ۳۰۰ واحد مسکونی ویژه سازمان بهزیستی استان، بخش زیادی از مشکلات خانواده‌های دارای افراد معلول را حل خواهد کرد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر،عبدالکریم گراوند در نشست با مدیرکل و معاونان سازمان بهزیستی استان بوشهر به مناسبت هفته بهزیستی با قدردانی از تلاش‌های صورت گرفته مجموعه بهزیستی در استان بوشهر افزود: کار در بهزیستی سختی‌های خودش را دارد با توجه به جامعه هدف خاصی که بهزیستی دارد، فعالیت متولیان امر در این بخش قابل تقدیر است.

وی با تاکید بر ارائه خدمات مطلوب به جامعه هدف بهزیستی در زمان مقرر بیان کرد: باید در موضوع سلامت جامعه هدف بهزیستی برنامه ریزی لازم صورت گیرد و کار‌های خوب انجام شده در این بخش را تداوم داد.

استاندار بوشهر تصریح کرد: با توجه به حجم کار‌های انجام شده در بهزیستی نباید اجازه داد با یک سهل انگاری خدمات انجام شده تخریب شود.

گراوند بیان داشت: مسئولیت بهزیستی سنگین است و باید با دقت و حوصله امور را پیگیری کرد.

وی با تاکید بر رسیدگی به مشکل مسکن مددجویان تحت پوشش بهزیستی عوان کرد: توجه به مسکن معلولان در بهزیستی در اولویت است و در این زمینه اقدامات خوبی هم انجام شده به طوری که بر اساس تفاهم نامه استان با سازمان بهزیستی کل کشور مقرر شده ۳۰۰ واحد مسکونی ویژه مددجویان بهزیستی دارای فرزند معلول ساخته شود.

استاندار بوشهر گفت: احداث ۳۰۰ واحد مسکونی ویژه سازمان بهزیستی استان، بخش زیادی از مشکلات خانواده‌های دارای افراد معلول را حل خواهد کرد.

مدیرکل بهزیستی استان بوشهر هم گفت: هم اکنون ۷۶ هزار و ۶۴۱ نفر تحت پوشش بهزیستی استان بوشهر هستند و بهزیستی استان ۱۵۰ مسئولیت در قبال جامعه هدف خود دارد.

پولادی ریشهری افزود: در زمینه اشتغال هم سال گذشته ۹۱۹ نفر تعهد بهزیستی استان برای اشتغال بوده که بیش از این رقم اجرایی شد و در همین مدت ۶۶۷ واحد مسکونی به مددجویان بهزیستی استان واگذار شد.

وی افزود: بر اساس تفاهم نامه‌ای هم که به امضای استاندار و رئیس سازمان بهزیستی کشور رسیده ۳۰۰ واحد مسکونی ویژه مددجویان بهزیستی استان بوشهر احداث خواهد شد.

انتهای پیام/م

۳۰۰ واحد مسکونی ویژه مددجویان بهزیستی استان بوشهر احداث می‌شود

برچسب ها: مسکن ، اشتغال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.