در حکمی از سوی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی؛

رئیس شورای سیاستگذاری نوزدهمین جشنواره حوزه چاپ منصوب شد

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در حکمی محسن جوادی را به عنوان رئیس شورای سیاستگذاری نوزدهمین جشنواره حوزه چاپ منصوب شد.

به گزارش  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان،سید عباس صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در حکمی محسن جوادی را به عنوان رئیس شورای سیاستگذاری نوزدهمین جشنواره حوزه چاپ منصوب کرد.

در متن حکم سیدعباس صالحی خطاب به محسن جوادی آمده است:

«نظر به نقش موثر حوزه چاپ در تکثیر و گسترش فضای فرهنگ، اندیشه و هنر و با عنایت به رویکرد وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در تقویت فرهنگی این عرصه، برنامه‌ریزی و سیاستگذاری در مناسبات حمایتی و نظارتی امور محتوایی و فرهنگی حوزه چاپ ضرورت جدی است. در جهت ایفای مسئولیت، جنابعالی با توجه به دانش، تجربه و توان‌مندی‌های‌تان به عنوان رئیس شورای سیاستگذاری نوزدهمین دوره جشنواره چاپ منصوب می‌شوید.

امید است با استعانت از درگاه خداوند متعال و به پشتوانه شناخت از ظرفیت‌های این عرصه، در برگزاری متناسب با رویکرد فرهنگی و محتوایی جشنواره، موفق باشید.»

همچنین با صدور احکام جداگانه‌ای از سوی محسن جوادی معاون امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و رئیس شواری سیاستگذاری نوزدهمین جشنواره حوزه چاپ، مهرزاد دانش مدیرکل دفتر امور چاپ و نشر به عنوان دبیر شورای سیاستگذاری جشنواره و ایوب دهقانکار، علی غیاثی ندوشن، علی اکبر ابراهیمی، مجتبی محمودیان، علی مغانی، محمدعلی انصاری‌پور، مسعود بحریه، مهدی رحیمی‌یگانه و اسکندر خمسه‌پور به عنوان اعضای این شورا منصوب شدند.

در متن احکام هر یک از اعضای این شورا آمده است:

«بنا بر نقش مهم حوزه چاپ و بسته‌بندی در آفرینش و گسترش فرهنگ و هنر و اندیشه و جایگاه جشنواره ملی چاپ در بازنمایی این عرصه و گرامیداشت فعالان آن، نظر به پیشینه و تخصص جنابعالی و به استناد مفاد آیین‌نامه برگزاری جشنواره چاپ، به عنوان عضو شورای سیاستگذاری نوزدهمین دوره این جشنواره منصوب می‌شوید.

امید است با یاری خداوند متعال و با ارائه پیشنهاد‌های سازنده جنابعالی، این دوره از جشنواره متناسب با رویکرد فرهنگی و محتوایی، با موفقیت برگزار شود.»

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار