اخبارحوادث امروز بیست و ششم تیرماه ۹۸؛

دستگیری سارق ۳۵ میلیارد ریالی منزل در اصفهان / توقیف سواری ریو با ۷۱ کیلوگرم تریاک در شاهین شهر

مهم‌ترین حوادث امروز بیست و ششم تیرماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، مهم‌ترین حوادث امروز بیست و ششم تیرماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

 

دستگیری سارق ۳۵ میلیارد ریالی منزل در اصفهان

سرهنگ" حسین ترکیان" سرپرست پلیس آگاهی استان اصفهان اظهار داشت: در پی وقوع چندین فقره سرقت منزل در شهر اصفهان و شکایت مالباختگان به پلیس پرونده‌ای در پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان تشکیل و اکیپی از کارآگاهان تحقیقات در این زمینه را آغاز کردند.

وی افزود: کارآگاهان با استفاده از اقدامات علمی و تخصصی خود موفق شدند هویت اصلی فردی که اقدام به این سرقت‌ها کرده بود را شناسایی و پس از اخذ مجوز مقام قضائی در یک عملیات ضربتی او را دستگیر کنند.

ترکیان اصفهان گفت: سارق دستگیر شده در تحقیقات صورت گرفته به سرقت ۳۵ میلیارد ریال اموال از منازل مردم اعتراف کرد.

سرپرست پلیس آگاهی استان اصفهان با بیان اینکه متهم پس از تشکیل پرونده برای اقدامات قانونی تحویل مراجع قضائی شد از مردم خواست، برای نگهداری اموال با ارزش خود هوشیاری بیشتری داشته باشند و سکه، ارز و طلاجات با حجم بالا را به صندوق امانات بانک‌ها سپرده و یا در گاو صندوق مخفی، متصل به دیوار و غیر قابل حمل نگهداری کنند.
 
 

توقیف سواری ریو با ۷۱ کیلوگرم تریاک در شاهین شهر

سرهنگ "حسین بساطی" فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر اظهار داشت: در پی کسب خبری مبنی بر اینکه یک سوداگرمرگ در حال انتقال محموله افیونی است، بررسی موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: پس از هماهنگی قضائی یک تیم مجرب از ماموران وارد عمل شدند و سواری ریو این سوداگر مرگ را دریکی از محور‌های فرعی شناسایی کردند.

این مقام انتظامی بیان داشت: در یک عملیات ضربتی خودروی او متوقف و در بازرسی از صندوق عقب خودرو مقدار ۷۱ کیلو و ۳۰۰ گرم تریاک کشف شد.

سرهنگ بساطی بیان داشت: در این خصوص یک نفر دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای اقدامات قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شد.

فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر خاطر نشان کرد: نیروی انتظامی با سوداگران حرفه‌ای مرگ و قاچاقچیان افیونی برخورد قاطع وقانونی می‌کند و اجازه جولان به آنان نخواهد داد.
 
 

دپوی ۱۴۶ هزار نخ سیگار قاچاق در "اصفهان

 

سرهنگ "محمدرضا خدادوست"فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان در تشریح این خبر گفت: در پی کسب خبری مبنی بر دپوی کالای قاچاق در یکی از انبار‌های حاشیه شهر اصفهان، رسیدگی به موضوع در دستور کار ماموران فرماندهی انتظامی شهرستان اصفهان قرار گرفت.

این مقام انتظامی افزود: ماموران پس از انجام تحقیقات لازم و کسب اطمینان از درستی موضوع طی هماهنگی با مقام قضائی به محل مورد نظر اعزام و آن جا را مورد بازرسی قرار دادند.

سرهنگ خدادوست خاطر نشان کرد: ماموران در بازرسی از این انبار تعداد ۱۴۶ هزار نخ انواع سیگار خارجی که فاقد هرگونه مدارک معتبر گمرکی و به صورت قاچاق دپو شده بودند را کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان در پایان خاطرنشان کرد: در این راستا یک نفر متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده مقدماتی تحویل مرجع قضائی داده شد.
 
انتهای پیام/م

 

 
 
برچسب ها: نیروی انتظامی ، سرقت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۹ ۲۷ تير ۱۳۹۸
برای پیشگیری از سرقت از منازل، یا باید درب منزل را مجهز به قفل هوشمند و ضد دیلم گاردمن کرد که هیچ دزدی تحت هیچ شرایطی و بدون هیچ اما و اگری نمیتونه باز، هک یا تخریبش کنه و همچنین اگر غیر از درب ورودی، معابر دیگری مثل بالکن، پنجره ها، نورگیر و پاسیو هست که سارقین میتونن از اون طریق وارد شوند، باید حفاظ ضد دیلم که قابل تخریب با دیلم، انبر قفلی و جک نباشه نصب کرد و در آخرین قسمت، اگر امکان ورود سارقین از طریق ورود به عنف وجود داره، باید یک گاوصندوق ضد دیلم مرد نگهبان که مجهز به قفل ضد زورگیری گاردمن هست را تو خونه نصب کرد که حتی اگر سارقین وارد منزل هم شدند، نتونن اموال با ارزش را از داخل اون گاوصندوق ضد دیلم که مجهز به قفل ضد زورگیری گاردمن هست سرقت کنند یا صاحب خونه را با کتک و تهدید مجبور کنند که خودش اموال با ارزش را از داخل گاوصندوق بهشون بده
آخرین اخبار