مهمترین رویدادهای خبری و حوادث امروز فارس

مهم‌ترین حوادث امروز بیست و ششم تیر ماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، مهم‌ترین حوادث امروز چهارشنبه بیست وششم تیر ماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

کشف موتورسیکلت قاچاق میلیاردی در شیراز

سرهنگ دلاور القاصی مهر فرمانده انتظامی شیراز بیان کرد: در پی کسب خبری مبنی بر نگهداری موتورسیکلت قاچاق در پارکینگ منزل مسکونی در بلوار "گفتار" شهرستان شیراز، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران قرار گرفت.

وی افزود: ماموران کلانتری "۲۶ رحمت" این شهرستان پس از هماهنگی قضائی به آن مکان اعزام و در بازرسی از آن پارکینگ، یک دستگاه موتورسیکلت سنگین قاچاق کشف کردند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه ارزش موتورسیکلت قاچاق مکشوفه برابر نظر کارشناسان، یک میلیارد ریال برآورد شده است، تصریح کرد: در این خصوص یک نفر دستگیر و برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد.

نجات بزغاله وحشی در فیروزآباد

فرمانده انتظامی شهرستان فیروزآباد گفت: ماموران انتظامی این شهرستان مطلع شدند یک شکارچی اقدام به نگهداری غیر قانونی یک راس بزغاله وحشی کرده است.

سرهنگ مهدی جوکارافزود: با همکاری اداره محیط زیست و مقام قضایی در بازرسی از محل اختفا شکارچی یک راس بزغاله وحشی کشف و شکارچی تحویل اداره محیط زیست شد.

کشف ۳۰ راس گوسفند قاچاق در رستم

سرهنگ سلطانعلی عزیزی فرمانده انتظامی رستم گفت: مأموران انتظامی این شهرستان حین کنترل خودرو‌های عبوری به یک وانت نیسان حامل گوسفند مشکوک و آن را توقیف کردند.

وی ادامه داد: پس از بررسی‌های انجام شده مشخص شد این خودرو شامل ۳۰ رأس گوسفند قاچاق و فاقد مجوز دامپزشکی است.

فرمانده انتظامی شهرستان رستم با بیان اینکه در این خصوص یک نفر متهم دستگیر شد، افزود: ارزش ریالی این احشام قاچاق برابر نظر کارشناسان، ۳۵۰ میلیون ریال برآورد شده است.
انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار