تقدیر رئیس پلیس پایتخت از ماموران سرکلانتری چهارم تهران بابت عملکردشان در حادثه پارک پلیس

بنابر دستور فرمانده نیروی انتظامی، از کارکنان وظیفه‌شناس پلیس پایتخت در حادثه پارک پلیس تهران تقدیر شد.

تقدیر رئیس پلیس پایتخت از ماموران سرکلانتری چهارم تهران بابت عملکردشان در حادثه پارک پلیسبه گزارشگروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، بنابه حسب دستور فرمانده ناجا سردار حسین رحیمی فرمانده انتظامی تهران بزرگ از عملکرد به هنگام و شایسته مأموران سرکلانتری چهارم در برخورد با ناهنجاری‌های اجتماعی با اهدای لوح و هدیه نقدی قدردانی کرد.

سردار حسین رحیمی فرمانده نیروی انتظامی تهران بزرگ با تاکید بر این مطلب که پلیس به هیچ وجه در حوزه امنیت اخلاقی کوتاه نمی‌آید، اظهار کرد: پلیس در مقابل مردم نیست بلکه در کنار مردم است و برای ایجاد آرامش و امنیت آنان با کسی که قانون را زیر پا بگذارد و حقوق مردم را تضییع کند برخورد خواهد کرد.

وی عدم رعایت شئونات اسلامی، مزاحمت برای نوامیس و هنجارشکنی را خط قرمز پلیس دانست و گفت: پلیس با افرادی که شئونات اسلامی را رعایت نکنند با قاطعیت برخورد می‌کند همانطور که به صورت شبانه روزی برخورد با سارقان، مواد فروشان، مزاحمان خیابانی و... را در دستور کار خود دارد.

سردار رحیمی به تلاش‌های مجاهدانه ماموران پلیس برای تامین امنیت پایدار اشاره و بیان کرد: ماموران خدوم نیروی انتظامی تلاش می‌کنند وظایف خود را مطابق قانون و به نحو مطلوبی انجام دهند و قطعاً فرمانده محترم نیروی انتظامی از عملکرد مثبت کارکنان خود در انجام ماموریت هایشان دفاع می‌کند چراکه آن‌ها برای ایجاد آرامش و امنیت مردم و نیز برخورد با ناهنجاری‌ها در حال انجام وظیفه هستند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار