افتتاح ۳ پروژه عمرانی جهادی در خنداب

۳ طرح عمرانی خنداب ساخته شده در اردو‌های جهادی افتتاح شد.

افتتاح ۳ پروژه عمرانی جهادی در خنداببه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛  در مراسمی با حضور جمعی از مسئولین شهرستان خنداب ۳ طرح عمرانی که توسط بسیج سازندگی در قالب اردو‌های جهادی ساخته شده بودند افتتاح شد.

سرهنگ علیرضا مهدی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج خنداب درگفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛گفت: این طرح‌ها به منظور محرومیت زدایی و آبادانی در روستا‌ها به انجام رسیده و با مشارکت مردم، دهیاری‌ها، کمیته امداد امام خمینی (ره) و تبلیغات اسلامی و بسیج سازندگی ساخته شده است.

سرهنگ مهدی افزود: این طرح‌ها شامل دیوار کشی مدرسه در روستای نعمتیه با هزینه ۲۰ میلیون تومان، ساخت خانه محرومین در روستای مانیزان به مبلغ ۴۵ میلیون تومان و خانه عالم در روستای مهر علیا با هزینه ۷۰ میلیون تومان است که توسط بسیجیان اردو‌های جهادی ساخته شده اند.

دیدار با ۲ خانواده شهید روستایی در خنداب

جمعی از مسئولان شهرستان خنداب با خانواده‌های شهیدان اسماعیلی و ترابی در روستای مهر سفلی از توابع بخش قره چای دیدار و از صبر و استقامت آنان تجلیل کردند.

شهید اسماعیلی در سال ۶۵ در منطقه شلمچه در سن ۱۹ سالگی و شهید ترابی در سال ۶۵ در جزیره مجنون در سن ۲۰ سالگی به در جه رفیع شهادت رسیدند.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.