رئیس شورای عالی سیاسی یمن اعلام کرد؛

تا زمانیکه حملات عربستان به یمن متوقف نشود عملیات انصارالله علیه متجاوزان ادامه دارد

جنبش انصارالله یمن تاکید کرد حملات این گروه به عمق خاک عربستان تا زمان توقف کامل اقدامات خرابکارانه متجاوزان ادامه خواهد داشت.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری آناتولی، «مهدی المشاط» یکی از رهبران جنبش انصارالله یمن اعلام کرد حملات این گروه به عمق خاک عربستان تا زمان توقف تجاوزات ریاض به خاک یمن ادامه خواهد داشت.

مهدی المشاط، رئیس شورای عالی سیاسی یمن روز چهارشنبه در دیدار با مارتین گریفیتس، فرستاده ویژه سازمان ملل به یمن گفت: تا زمانی که عملیات ائتلاف عربی تحت امر عربستان به یمن ادامه داشته باشد ما نیز تمام توان خود را برای حمله به عمق خاک عربستان بکار خواهیم گرفت تا ریاض را وادار به توقف حملاتش کند.

این مقام ارشد جنبش انصارالله یمن ابراز امیدواری کرد فضای منطقه برای برقراری صلح در یمن مورد استفاده قرار گیرد و این فرصتی مناسبی برای رسیدن به صلح است.

مهدی المشاط افزود حملات و تجاوزات طرف مقابل (عربستان و نظامیان وابسته به دولت فراری یمن) موید این است که آنان به دنبال صلح نیستند.

مارتین گریفیتس در سفر یک روزه به صنعا با رهبران جنبش انصارالله درباره احیای روند صلح و توافقنامه استکهلم گفت‌وگو کرد.

جنبش انصارالله به تازگی حملات موشکی و پهپادی خود را به اهداف عربستان به ویژه در فرودگاه‌های جیزان و ابها شدت بخشیده است.

انتهای پیام/

برچسب ها: یمن ، عربستان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار