مسئول دفتر آستان قدس رضوی در شاهرود:

۲۵۰۰ خادم یار رضوی در شاهرود مشغول ارائه خدمات هستند

مرتضی احمدیان گفت: ارائه خدمات رایگان به محرومان رسالت این افراد است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، مرتضی احمدیان مسئول دفتر آستان قدس رضوی در شاهرود در سومین جلسه شورای اداری شاهرود ضمن بیان اینکه دو هزار و ۵۰۰ خادمیار رضوی برای خدمت رسانی به محرومان در شاهرود اقدام می‌کنند، گفت: این افراد طی دو سال گذشته از زمان تأسیس دفتر آستان قدس رضوی در شاهرود، توانسته اند بالغ بر ده‌ها و صد‌ها هزار خدمات را به محرومان شاهرودی به صورت رایگان ارائه کنند.

وی  با اشاره به اینکه یک هزار و ۳۰۰ نفر از خادم یاران رضوی شهرستان شاهرود به صورت رسمی در آستان قدس رضوی پذیرفته شدند، افزود: از این تعداد حدود ۷۰ الی ۸۰ نفر بدون ثبت نام در سامانه مشغول ارائه خدمات به محرومان جامعه هستند که نشان می‌دهد هدفی جز جلب رضای خدا و خلق او ندارند.

اعزام ماهانه ۸۰۰ خادم‌یار به مشهد

مسئول دفتر آستان قدس رضوی در شاهرود بابیان اینکه ۳۲ نوع خدمت توسط این دفتر به مردم شهرستان ارائه می‌شود، ابراز داشت: این خدمات در سطح عمومی شامل مساجد و محلات و ۲۶ کانون تخصصی هستند که به افراد شناسایی شده از اقشار محروم جامعه، خدمات لازم را ارائه می‌دهند.

وی بابیان اینکه خادمیاران در طول خدمت خود می‌توانند ۱۲ بار لباس خادم یاری را پوشیده و در حرم رضوی فعالیت کنند، تصریح کرد: ۸۰۰ نفر از خادم یاران به صورت ماهانه به حرم رضوی مشرف می‌شوند.

وی ضمن بیان اینکه همراهی دستگاه‌های اجرایی با دفتر آستان قدس رضوی می‌تواند به ارائه خدمات بهتر به محرومان منتهی شود، تصریح کرد: این دفتر پذیرای افراد خیّر که قادر به ارائه خدمات هستند، است و همچنین باید گفت در دوسال اخیر خدمات بسیاری از سوی همین خیران ارائه شد که جای تقدیر دارد.

انتهای پیام / م

 بیش از یک هزار نفر از خادم یاران رضوی شهرستان شاهرود در آستان قدس رضوی پذیرش رسمی شدند

برچسب ها: ائمه اطهار ، مساجد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.