رئیس کمیسیون خدمات و محیط زیست شهر یزد:

شعار روز بدون پلاستیک باید به جریانی در طول سال تبدیل شود

رئیس کمیسیون خدمات و محیط زیست شهر یزد گفت: شعار روز بدون پلاستیک باید آگاهی رسانی و به یک جریان در تمام طول سال تبدیل شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ، سپنتا نیکنام رئیس کمیسیون خدمات و محیط زیست شهر یزد گفت:  اگر میخواهیم در جهت روز بدون پلاستیک حرکتی مفید داشته باشیم باید شعار این روز  آگاهی رسانی و به یک جریان در تمام طول سال تبدیل شود.

نیکنام به اقدامات انجام شده برای حفظ محیط زیست پرداخت و افزود: اهمیت توجه به این مقوله باعث شد تا عنوان کمیسیون خدمات  و حمل و نقل را به کمیسیون خدمات و محیط زیست شهر تغییر دهیم و در این راستا برنامه ریزی ها متعددی را انجام دهیم.

رئیس کمیسیون خدمات و محیط زیست شهر یزد  ادامه داد: این نامگذاری بر عملکردها تاثیر می گذارد و در تمامی سازمان های شهرداری در بحث محیط زیست درگیر هستیم و باید رویکرد اصلی عملکرد ها بر پایه حفظ محیط زیست باشد.

نیکنام همچنین از همکاری  با سمن ها برای حفظ محیط زیست خبر داد و خاطرنشان کرد: به زودی کمیته محیط زیست شورای اسلامی شهر یزد را تشکیل خواهیم داد و با کمک سمن ها و با عضویت آن ها در این کمیته جلسات مختلفی را برای حل معضلات پیشرو برگزار خواهیم کرد.

انتهای پیام/ غ

لزوم جریان سازی شعار روز بدون پلاستیک 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار