بسته اخبار حوادث امروز ۲۸ تیرماه ۹۸

کشف بیش از ۵ میلیارد ریال کالای قاچاق در محمودآباد / دستگیری باند سارقان قطعات خودرو در آمل/ زندگی دوباره مرد۲۸ساله دربابل

مهم‌ترین حوادث امروز ۲۸ تیرماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،  مهم‌ترین حوادث امروز ۲۸ تیرماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

 

کمک به زایمان مادر باردار اهل تنکابن 

اشکپور سخنگوی مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان مازندران گفت: ساعت ۱۲:۱۶امروز ، خبر شروع درد‌های زایمانی مادر باردار به مرکز پیام اورژانس غرب استان مازندران اطلاع داده شد.

وی افزود: درخواست کمک از اورژانس در شهرستان تنکابن اعلام شد و بلافاصله همکاران پایگاه اورژانس تنکابن به محل ماموریت اعزام شدند.

اشکپور گفت: تیم اورژانس به محض ورود به صحنه، نوزاد را درحال تولد یافتند و با اقدام به موقع و ایجاد شرایط مناسب به تولد نوزاد کمک کردند.

سخنگوی مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان مازندران افزود: سایر اقدامات ازجمله آزاد سازی بند ناف از دور گردن نوزادو کلا مپ و بریدن بند ناف، پوآر دهان نوزاد و فراهم کردن محیط گرم و اکسیژن تراپی نوزاد انجام شد.

وی گفت: در نهایت مادر و نوزاد و در شرایط مطلوب و با حال خوب به بیمارستان شهید رجایی تنکابن منتقل شدند. لازم به ذکر است که این نوزاد دختر فرزند اول مادر ۱۷ ساله بود.

دستگیری باند سارقان قطعات خودرو در آمل

سرهنگ نعمت الله آزادی فرمانده انتظامی آمل با اشاره به اینکه در پی گزارش‌هایی مبنی بر سرقت‌های سریالی در آمل و شهر‌های مجاور از جمله فریدونکنار، بابل و ساری موضوع در دستور کار مأموران فرماندهی قرار گرفت که با اقدام اطلاعاتی و تحقیقات گسترده ماموران پلیس انتظامی بخش دابودشت، باند ۴ نفره سارقان دستگیر شدند.

وی افزود: ماموران با هماهنگی مراجع قضائی و پس از شناسایی مخفیگاه متهمان در یک اقدام عملیاتی متهمان را دستگیر و ۵۲ عدد باتری خودرو، ۱۸ دستگاه ضبط خودرو، ۹ دستگاه انواع پمپ آب کشاورزی و یک دستگاه برش سنگ کشف کردند



کشف ۱۰ دستگاه پمپ آب کشاورزی

سرهنگ حسن مفخمی شهرستانی جانشین فرمانده انتظامی استان از انهدام باند سرقت اموال داخل خودرو با ۷۹ فقره سرقت در شهرستان آمل خبر داد وگفت: کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی آمل موفق به شناسایی یک باند حرفه ای سرقت اموال داخل خودرو در آن شهرستان شدند.

 وی افزود: پس از هماهنگی های قضائی ماموران در عملیاتی ضربتی متهمان را دستگیر و در بازرسی از مخفیگاه آنان مقادیر قابل توجهی اموال سرقتی شامل، لوازم داخلی و جانبی خودروها به همراه ۱۰دستگاه پمپ آب کشاورزی کشف کردند.

سرهنگ مفخمی گفت: متهمان در بازجویی های به عمل آمده تاکنون به ۷۹ فقره سرقت، شامل ۱۰ فقره سرقت پمپ آب کشاورزی از مزارع و باغات این شهرستان و همچنین ۶۹فقره سرقت اموال و قطعات داخلی خودروها در شهرستان آمل و سایر شهرستان های همجوار اعتراف کردند.

جانشین فرمانده انتظامی استان مازندران با بیان این که متهمان پس از تشكيل پرونده براي سير مراحل قانوني به مرجع قضائي معرفي شدند، گفت: رعايت نکردن نکات ايمني و هشدار های انتظامی در حفظ و نگهداری از اموال از مهمترين عوامل سوء استفاده سارقان است.

وی به مردم و گردشگران، توصیه کرد: در توقف هاي حتی کوتاه مدت شيشه هاي خودرو را بالا برده و ضمن خودداری از قرار دادن اشياء قيمتي در داخل خودرو، حتما آن را به سيستم هاي ايمني مجهز کنند و درصورت مشاهده افراد مشکوک سريعاٌ با مرکز فوريت هاي پليس ۱۱۰ تماس بگيرند.



دستگيري ۴ سارق اماکن خصوصی در گلوگاه

سرهنگ حسن عنایتی گنجی فرمانده انتظامی شهرستان گلوگاه از دستگیری ۴ سارق اماکن خصوصی با ۶ فقره سرقت در اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی این شهرستان خبر داد .

وی گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت در شهرستان گلوگاه، موضوع در دستور کار پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان گلوگاه،افزود: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی موفق به شناسایی۴ سارق حرفه ای اماکن خصوصی در این شهرستان شدند.

سرهنگ عنایتی افزود: پس از هماهنگی های قضائی، ماموران با اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در عملیاتی ضربتی متهمان را دستگیر کردند.

وی با اشاره به این که متهمان تاکنون به ۶ فقره سرقت اماکن خصوصی در این شهرستان اعتراف کردند، گفت: این افراد پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند و موضوع در دست بررسی است .



کشف بیش از ۵ میلیارد ریال کالای قاچاق در محمودآباد


سرهنگ مفخمی شهرستانی جانشین فرمانده انتظامی مازندران به اجرای طرح ظفر در شهرستان محمودآباد اشاره کرد و  گفت: در این طرح بیش از ۵ میلیارد و ۵۰۰ میلیون  ریالی کالای قاچاق کشف و ضبط شد.

وی از کشف خودرو بنز الکانس سرقتی در شهرستان محمودآباد خبر داد و گفت:  یک دستگاه خودرو سواری بنز الکانس سرقتی دارای سابقه سرقت از تهران توسط ماموران پلیس آگاهی این  شهرستان  کشف شد.

زندگی دوباره مرد۲۸ساله دربابل

غلام نیا روشن سخنگوی سازمان اورژانس بابل، گفت:طی گزارشی به مرکز دیسپج سازمان اورژانس بابل مبنی بر گیر افتادن مرد۲۸ساله و عدم هوشیاری در جاده شهید صالحی شهرک صنعتی رجه گزارش شد.

وی افزود: پس از دریافت این گزارش بلافاصله مرکزدیسپچ سازمان اورژانس تکنسین‌های پایگاه گتاب آقایان میثم دوستعلی زاده و عبدالستارپردار را به محل حادثه اعزام کرد. تکنسین‌های اورژانس در مدت زمان ۷دقیقه در محل حادثه حاضر شدند.

سخنگوی سازمان اورژانس بابل، گفت: تکنسین‌های اورژانس پس ازبررسی اولیه متوجه شدندکه بیمار فاقدعلایم حیاتی است و بیمار که مرد ۲۸ساله بود دچار ارست قلبی وتنفسی شده است.

غلام نیا روشن افزود: تکنسین‌های اورژانس بلافاصله اقدامات درمانی ماساژ قلبی انجام دادند و با لوله گذاری احیا شد و به بیمارستان آیت اله روحانی منتقل شد.

انتهای پیام/آ

برچسب ها: جادثه ، اورژانس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار