معاون نظارت بر اماکن پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ :

برگزاری عروسی مختلط ممنوع

معاون نظارت بر اماکن پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ گفت: با برگزار کنندگان عروسی‌ها مختلط در تهران برخورد جدی داریم .

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ تقی افرند معاون نظارت بر اماکن پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ اظهار کرد: برگزاری مراسم عروسی مختلط در تالار‌های پایتخت بر خلاف موازین شرعی است و این کار کاملاً ممنوع است که در صورت مشاهده با آن برخورد می‌شود.

برگزاری عروسی مختلط ممنوع است

وی افزود: ما تمامی رئیس‌های تالار‌ها و هتل‌ها را در یک جلسه جمع کردیم و مراتب تخلف را به آن‌ها اعلام کردیم، همچنین رئیس اتحادیه هتل‌داران هم توجیه شده است که برگزاری عروسی مختلط کاملاً ممنوع است.


بیشتر بخوانید: شوآف عجیب و پر زرق و برق این روزهای زوج های جوان/ چند میگیری جهیزیه طراحی کنی؟!


معاون نظارت بر اماکن پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ تصریح کرد: باز هم تاکید می‌کنم که زن و مرد باید کاملاً جدا باشند و شئونات اسلامی باید رعایت شود.

افرند تصریح کرد: اگر چنین موردی باشد که در مراسمی زن و مرد مختلط بوده باشند، با مدیران تالار به شدت برخورد می‌شود البته یادآور می‌شوم که این برخورد بر اساس قوانین و مقررات است نه سلیقه شخصی بنده و مامورانم.

وی ادامه داد: البته برخی از باغ تالار‌ها که اقدام به برگزاری عروسی مختلط می‌کنند به احتمال زیاد بدون کسب و بدون مجوز فعالیت می‌کنند که البته به محض مطلع شدن ما از این رفتار با آن‌ها هم به شدت برخورد می‌شود چرا که هم بدون مجوز فعالیت می‌کنند و هم رفتاری خارج از عرف و قانون انجام دادند.

معاون نظارت بر اماکن پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ بیان کرد: یک نکته دیگر هم این است که ما در پایتخت برخورد‌ها و تعامل خوبی با رئیس هتل‌ها و تالار‌ها داریم و مادام قوانین و مقررات را به آن‌ها گوشزد می‌کنیم و به همین دلیل اینگونه مراسم‌ها در تهران خیلی کم شده است.

افرند ادامه داد: برخی افراد که سعی در برگزاری چنین مراسماتی دارند به حاشیه شهر تهران روی آوردند که باید نظارت بر این مناطق هم بیشتر شود.

منبع: مهر

انتهای پیام/

برخورد جدی با برگزار کنندگان عروسی‌های مختلط در پایتخت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار