سرهنگ میرزکی خبر داد؛

دستگیری باند سارقان لوازم خودرو در پایتخت

معاون مبارزه با سرقت وسائط نقلیه درباره انهدام باند سارقان لوازم داخلی خودرو توضیحاتی داد.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ کارآگاه سید شمس الدین میرزکی معاون مبارزه با سرقت وسائط نقلیه با بیان اینکه در اواخر سال گذشته و اوایل امسال پرونده‌های مشابهی مبنی بر سرقت لوازم خودرو در منطقه ۱۸ ارجاع شد، گفت: با بررسی موضوع مشخص شد که سرقت‌های انجام شده توسط ۴ تن از سارقان با هماهنگی یکدیگر صورت گرفته است.

وی افزود: سارقان اغلب باطری‌های خودرو را سرقت می‌کردند، لذا تیمی از کارآگاهان اداره بیستم و معاونت اطلاعات جنایی پلیس آگاهی شناسایی و دستگیری متهمان را برعهده گرفتند.

معاون مبارزه با سرقت وسائط نقلیه گفت: در بررسی‌ها مشخص شد متهمان جزء سارقان سابقه داری هستند که با تشکیل باندی در جنوب شهر تهران با همکاری یکدیگر اقدام به سرقت می‌کنند.

سرهنگ میرزکی گفت: تیم‌های مختلف از کارآگاهان به مخفیگاه متهمان اعزام و موفق شدند، سارقان لوازم خودرو را در مخفیگاهشان دستگیر و برای تحقیقات تکمیلی به پلیس آگاهی پایتخت منتقل کنند.

به گفته معاون مبارزه با سرقت وسائط نقلیه هر ۴ سارق به ۶۰ فقره لوازم خودرو که اکثریت باطری خودرو‌های سواری بودند، اعتراف کردند که لوازم سرقتی را به مالخری در محدوده خلازیر فروخته‌اند.

وی افزود: مالخرمربوطه دستگیر و اموال مسروقه باند ۵ نفره سارقان لوازم خودرو منهدم شد.

معاون مبارزه با سرقت وسائط نقلیه گفت: تحقیقات پلیسی تا شناسایی کامل مال باختگان ادامه دارد.

انتهای پیام/

برچسب ها: حوادث ، اخبار جنایی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار