استاندار سمنان خبر داد؛

تداوم انتقال گاز به روستا‌های دامغان/ تسریع در روند توسعه روستایی

علیرضا آشنا گر گفت: انتقال گازرسانی روستایی در شهرستان دامغان تداوم خواهد یافت تا شاهد تسریع در روند توسعه روستایی باشیم.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، علیرضا آشناگر استاندار سمنان در آئین کلنگ زنی و آغاز پروژه گازرسانی به روستا‌های اگره، سرخده و سیاه پره شهرستان دامغان ضمن بیان اینکه انتقال گازرسانی روستایی در این شهرستان تداوم خواهد یافت، گفت: در چها سال گذشته شاهد تحولات عظیمی در حوزه گاز رسانی روستایی در استان سمنان و به ویژه دامغان بودیم تا شاهد تسریع در روند توسعه روستایی باشیم.

وی با بیان اینکه زیرساخت هایی، چون گاز می‌تواند زمینه توسعه روستایی را فراهم کند، افزود: امروز در روستا‌های جنوب دامغان که با شرایط دشواری دست و پنجه نرم می‌کنند، شرایط و زیر ساخت‌های توسعه و سرمایه گذاری‌های اقتصادی فراهم شده است.

استاندار سمنان گفت: با بهره برداری از پروژه‌های تامین گاز شاهد اجرای طرح‌های مختلف دیگری نیز خواهیم بود که می‌تواند به روند توسعه در این گونه مناطق سرعت بخشد.

آشناگر در دیگر بخش سخنان خود به وضعیت اقتصادی کشور اشاره کرد و بیان کرد: ما از آغاز دولت با تحریم‌ها مواجه بودیم و شرایط سخت اقتصادی را تجربه کرده ایم، اما خوشبختانه در همان سال‌های نخست فعالیت دولت نیز شاهد کنترل تورم و حجم نقدینگی بودیم.

وی افزود: پس از برجام برنامه‌های توسعه کشور با سرعت شروع شد و متاسفانه در طی یک سال و نیم گذشته با بی خردی ترامپ، رئیس جمهور آمریکا دوباره شاهد مشکلاتی در سطوح مختلف هستیم که ان شا الله شاهد رفع این مشکلات به دست مردم ایران اسلامی خواهیم بود.

انتهای پیام / م

روند گاز رسانی به روستاهای استان سمنان ادامه دارد

برچسب ها: استانداری ، گاز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار