در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد؛

پلیس راهور: پیش بینی ترافیک سنگین را در اطراف نمایشگاه الکامپ داریم

رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور فاتب به تشریح وضعیت ترافیکی محدوده نمایشگاه الکامپ پرداخت.

پلیس راهور: پیش بینی ترافیک سنگین را در اطراف نمایشگاه الکامپ داریمسرهنگ دوم محمد رازقی رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور فاتب در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه حوادث و انتظامی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره وضعیت ترافیکی محدوده نمایشگاه الکامپ اظهار کرد: با توجه به استقبال زیاد از نمایشگاه الکامپ، پیش بینی می‌شود که وضعیت ترافیکی این محدوده در روز‌های آینده سنگین باشد.

وی افزود: وضعیت ترافیکی محدوده نمایشگاه الکامپ بر ترافیک بزرگراه‌های چمران و مدرس، خیابان ولیعصر(عج)، یمن و محور‌های جانبی آن تأثیر می‌گذارد و بار ترافیکی این مسیرها را سنگین می‌کند.

رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور فاتب به منظور جلوگیری از ترافیک سنگین در اطراف نمایشگاه الکامپ به شهروندان توصیه کرد: علاقه مندان برای بازدید از نمایشگاه الکامپ در صورت امکان از وسایل نقلیه عمومی استفاده کنند.

سرهنگ رازقی گفت: افرادی هم که برای بازدید از نمایشگاه الکامپ از خودروی شخصی استفاده می‌کنند، با پلیس راهور همکاری داشته باشند و خودرو‌های خود را در پارکینگ‌ها پارک کنند.

رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور فاتب با اشاره به وضعیت ترافیکی اطراف نمایشگاه الکامپ افزود: با توجه به وضعیت ترافیکی پیش بینی شده شهروندان سفر‌های خود را مدیریت کنند، چراکه ترافیک این محدوده در روز‌های جمعه، شنبه و یکشنبه نیز اثرگذار است.

انتهای پیام/

برچسب ها: حوادث ، پلیس راهور
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار