شایان خبر داد:

آذر امسال فعالیت شورای فعلی نظام مهندسی به پایان می‌رسد

عضو هیئت رئیسه شورای مرکزی سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور گفت: شورای فعلی نظام مهندسی کشور تا آذرماه امسال مهلت دارند فعالیت کنند.

آذر سال جاری پایان فعالیت شورای فعلی نظام مهندسی به گزارش خبرنگار مسکن گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، مهدی شایان عضو هیئت رئیسه شورای مرکزی نظام مهندسی کشور در حاشیه مراسم اختتامیه بیست و دومین اجلاس هیئت عمومی سازمان نظام مهندسی کشور در جمع خبرنگاران با بیان اینکه شورای مرکزی دوره گذشته تا آذرماه و تا زمان اعتبار احکام قبلی خود که از وزیر راه و شهرسازی دریافت کرده اند به کار خود ادامه می‌دهند، گفت: در انتخابات روز گذشته تعداد ٦٤ نفر که دوبرابر تعداد حائزین شرایط هستند انتخاب و به وزیر راه معرفی شدند.

وی ادامه داد: وزیر راه از میان این ٦٤ نفر ٣٢ نفر را به عنوان اعضای نهایی شورای مرکزی انتخاب می کند و بعد از فرایند انتخاب و صدور احکام و اعتبارنامه اعضا؛ سه نفر از سوی شورای مرکزی به مقام عالی وزارت معرفی می‌شوند.

هیئت رئیسه شورای مرکزی نظام مهندسی کشور افزود: وزیر راه یک نفر را برای دریافت اعتبارنامه ریاست سازمان نظام مهندسی به رییس جمهوری معرفی می کنند.


بیشتر بخوانید: برطرف سازی نقاط ضعف سازمان نظام مهندسی توسط اعضای جدید این سازمان 


شایان با بیان اینکه این فرایند تا آذر امسال ادامه خواهد داشت گفت: کاندیدا‌های این دوره از انتخابات شورای مرکزی از ٧ رشته مهندسی تشکیل شده است که بیشترین شرکت کنندگان آن مربوط به رشته عمران بودند.

هیئت رئیسه شورای مرکزی نظام مهندسی کشور در پایان اظهار کرد: ارتقای توانمندی حرفه‌ای اعضا، ارتقای تعالی سازمان‌های نظام مهندسی و توسعه و ترویج مقررات ملی ساختمان از جمله اهداف اصلی سازمان نظام مهندسی کشور در دور جدید است که شورای مرکزی هشتم باید برنامه ریزی ویژه‌ای در این راستا داشته باشد.

 

انتهای پیام/

 

ارتقای تعالی سازمان‌های نظام مهندسی از جمله اهداف اصلی این سازمان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار