رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان البرز؛

بار کامیون حامل تریاک به مقصد نرسید

سرهنگ عسکری گفت: ۱۲۳ کیلو و ۴۰۰ گرم تریاک جاسازی شده در یک کامیون توسط پلیس مبارزه با موادمخدر البرز و خراسان جنوبی کشف شد.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ علی عسکری رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر استان البرز گفت: در پی اقدامات اطلاعات پلیس مبارزه با موادمخدر استان البرز متمرکز بر روی عناصر حمل و نقل موادمخدر مشخص شد فردی مقادیر قابل توجهی موادمخدر از استان‌های شرقی کشور خریداری کرده و با استفاده از یک دستگاه کامیون هوو در پوشش محموله تجاری در حال انتقال آن به استان خراسان جنوبی است.

او گفت: موضوع به پلیس مبارزه با موادمخدر استان خراسان جنوبی اطلاع داده شد و اکیپی از ماموران با پشتیبانی و هدایت اطلاعاتی پلیس مبارزه با موادمخدر استان البرز به محور دیهوک _ فردوس اعزام و پس از رصد خودرو‌های عبوری، خودرو مورد نظر را شناسایی و در یک فرصت مناسب متوقف کردند.

به گفته سرهنگ عسکری در بازرسی از کامیون مورد نظر ۱۲۳ کیلو و ۴۰۰ گرم موادمخدر تریاک که به صورت ماهرانه‌ای در زیر ماشین جاساز شده بود کشف و خودرو نیز توقیف شد.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان البرز با اشاره به این که در این عملیات ۲ قاچاقچی دستگیر شدند، گفت: متهمان به همراه مواد مخدر کشف شده تحویل مراجع قضائی در استان خراسان جنوبی شدند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار