دیدار معاون استاندار ایلام با معاون استاندار واسط عراق

معاون عمرانی استاندار ایلام به همراه جمعی از مسئولین استانی با معاون اول استاندار واسط و فرماندار بدره عراق در خصوص زیر ساخت‌های اربعین و آخرین وضعیت مسیر پیاده روی اربعین دیدار و گفت و گو کردند.

دیدار معاون استاندار ایلام با معاون استاندار واسط عراق

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ احمد کرمی معاون عمرانی استاندار ایلام با حضور در پایانه مرزی زرباطبه عراق با عادل زرگانی معاون اول استاندار واسط عراق فرماندار بدره عراق و هیئت همراه در خصوص زیرساخت‌های اربعین شامل احداث محوطه ترمینال اتوبوس در پایانه مرزی زرباطیه عراق، احداث سرویس‌های بهداشتی در پایانه طرف عراقی به همت موکب رهپویان ولایت دیدار و گفتگو کردند.


کرمی معاون عمرانی استاندار ایلام در این دیدار گفت: برنامه ما این است که زیرساخت‌هایی را که می‌توان تا اربعین اجرایی کرد برای رفاه حال زوار با هماهنگی طرف عراقی در پایانه زرباطیه انجام دهیم .


وی افزود: در همین رابطه تسطیح و محوطه سازی در این پایانه برای ایجاد پارکینگ اتوبوس‌ها به مساحت ۱۰ هزار متر مربع در نزدیکی مرز به همت موکب رهپویان ولایت اجرا می‌شود.


این مقام مسئول خاطرنشان کرد: برای تسریع در اجرای این پروژه ظرف مدت سه روز مجوز‌های لازم برای استقرار ماشین آلات مورد نیاز صادر شود و ظرف یک هفته نیز این ماشین آلات در پایانه مستقر شوند و تا یک ماه قبل از ایام اربعین عملیات اجرایی آن به پایان برسد.
معاون اول استاندار واسط عراق نیز در این نشست ضمن تشکر و قدردانی از زحمات طرف ایرانی برای هر گونه همکاری اعلام آمادگی کرد و گفت: ما تمام تلاش خود برای تسهیل در سفر زوار اربعین را صورت می‌دهیم و این را افتخار خود می‌دانیم.

 

انتهای پیام/ع

معاون استاندار ایلام با معاون استاندار واسط عراق دیدار کرد

برچسب ها: اربعین ، استانداری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.