قیمت مرغ در اصفهان پر کشید

رئیس انجمن صنفی کشتارگاه های استان اصفهان گفت: افزایش تلفات مرغ در کشتارگاههای و همچنین کاهش وزن گیری ومرغ ها سبب افزایش قیمت گوشت مرغ گرم شده است.

 به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،قیمت مرغ این روز‌ها در بازار اصفهان روند صعودی به خود گرفته که موجب نارضایتی مصرف کننده گان شده است.

در هفته گذشته قیمت مرغ در بازار اصفهان در حدود ۱۳ هزار تومان بود در حالی که امروز مشاهده میدانی خبرنگار ما حاکی از افزایش بیش از ۱۵ درصدی این محصول است.

یکی از فروشندگان گوشت سفید با اشاره به قیمت امروز مرغ گرم گفت: مرغ گرم امروز با مبلغ ۱۵۱۵۰ تومان به فروش رسید که این مبلغ تا ۱۵۸۰۰ در نوسان است.

حمیدرضا شیخان رئیس انجمن صنفی کشتارگاه‌های استان اصفهان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، از اصفهان علت افزایش قیمت مرغ در اصفهان را به دلیل گرمای شدید هوا در اصفهان عنوان کرد و افزود: آمار تلفات مرغ در کشتارگاه‌ها افزایش یافته همچنین وزن گیری مرغ‌ها نیز کاهش یافته است و این شرایط تا اواسط مرداد ماه ادامه خواهد داشت.

وی افزود: نهاده‌های دامی افزایش قیمت نداشته و روند افزایش قیمت مرغ در بازار ارتباطی با قیمت نهاده‌های دامی ندارد.

شیخان ادامه داد: قیمت امروز مرغ در فروشگاه‌های باید ۱۵۱۵۴ تومان باشد و هر گونه افزایش قیمت بیش از این مبلغ تخلف است و از طریق بازرسی سازمان صنعت، مهدن، تجارت قابل پیگیری است.


انتهای پیام/م

 

وضعیت قیمت مرغ در بازار اصفهان

برچسب ها: قیمت ، اخبار اقتصادی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.