پایگاه استعدادیابی مس کرمان در جنوب یا شرق کرمان

رئیس هیئت فوتبال استان کرمان از راه اندازی پایگاه استعدادیابی مس کرمان در مناطق محروم جنوب یا شرق استان کرمان در آینده‌ای نزدیک خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، علی قرایی، رئیس هیئت فوتبال استان کرمان در نشست مربیان مس کرمان با رئیس کمیته جوانان و استعدادیابی فدراسیون فوتبال با اعلام اینکه از فدراسیون فوتبال انتظار داریم نگاه ویژه‌ای به استان کرمان کند، گفت: ما در کرمان آکادمی‌های بسیار خوبی داریم که حرف زیادی برای گفتن دارند.

وی افزود: با توجه به فعالیت چشمگیری که در استان انجام می‌شود، انتظار داریم خروجی آن بازیکن خوبی باشد که در تیم‌های ملی حضور یابد.

قرایی تصریح کرد: مربیان ما نیز باید دیده شوند و این امر به آن‌ها در کار کردن انگیزه‌ای می‌دهد.

وی ابراز امیدواری کرد: سفر رئیس کمیته جوانان و استعدادیابی فدراسیون برای فوتبال استان سبب خیر و برکت باشد.

رئیس هیئت فوتبال استان کرمان در بخش دیگری از سخنانش با بیان اینکه محمودی نیا مدیرعامل باشگاه مس نیاز به تعریف ندارد، یادآور شد: وی یک معلم ورزش است و کاملاً درک می‌کند مربیان رده‌های سنی چقدر می‌توانند در آینده‌ی فوتبال استان کرمان نقش داشته باشند.

قرایی از راه اندازی پایگاه استعدادیابی مس کرمان در مناطق محروم جنوب یا شرق استان کرمان در آینده‌ای نزدیک خبر داد و بیان داشت: همین جا از محمودی نیا، مدیرعامل باشگاه مس کرمان قول گرفتیم تا بتوانیم در جنوب یا شرق استان کرمان یک پایگاه استعدادیابی بزنیم.

وی افزود: بعد از پایان نقل و انتقالات، جلسه‌ای می‌گذاریم تا بتوانیم یکی از مناطق محروم استان را تحت پوشش باشگاه مس قرار دهیم تا نفعش به خود فوتبال استان کرمان برسد.

قرایی ابراز امیدواری کرد: با یاری خداوند مس را در لیگ برتر ببینیم تا استان کرمان بتوانید دو نماینده در لیگ برتر کشور داشته باشد.

انتهای پیام/ب

نشست رئیس کمیته جوانان و استعدادیابی فدراسیون فوتبال با مربیان مس کرمان

برچسب ها: اخبار ورزشی ، فوتبال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار