ترامپ: توافق جدید با ایران باید ۱۰۰ ساله باشد

رئیس‌جمهور آمریکا در اظهاراتی جدید، ضمن انتقاد از برجام مدعی شد محدودیت‌های برنامه هسته‌ای ایران باید صد ساله باشد.

ترامپ: محدودیت‌های برنامه هسته‌ای ایران باید 100 ساله باشدبه گزارش گروه بین‌‍‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از هیل، دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا روز پنج‌شنبه گزارش‌ها درباره اینکه او «رند پال»، سناتور جمهوریخواه را انتخاب کرده است تا با محمد جواد ظریف، وزیر خارجه کشورمان گفتگو کند، رد کرد.

ترامپ در گفتگو با خبرنگاران در کاخ سفید افزود: «نه، من چیزی در این باره نمی‌دانم، من رابطه خوبی با پال دارم. پال کسی است که من به او گوش می‌دهم، احترام می‌گذارم، اما او را (برای مذاکره با ظریف) منصوب نکردم».

پایگاه خبری پولیتیکو روز چهارشنبه مدعی شد رند پال، نماینده مجلس سنای آمریکا چند روز پیش از دونالد ترامپ خواسته به نمایندگی از کاخ سفید با وزیر خارجه ایران دیدار کند و ترامپ نیز این پیشنهاد را پذیرفته است.

رئیس‌جمهور آمریکا با تکرار انتقادهای همیشگی خود از برجام، درباره مذاکره با ایران مدعی شد: «به دنبال یک توافق عادلانه با ایران هستیم و برای آن عجله نداریم. محدودیت‌های برنامه هسته‌ای ایران باید برای صد سال باشد و این کشور باید از برنامه موشکی خود دست بکشد. آن‌ها نباید موشک‌های بالستیک خود را توسعه دهند».

دونالد ترامپ بار دیگر مدعی شد رفتار ایرانی‌ها نسبت به زمان پیش از ورود به او به کاخ سفید «بسیار متفاوت شده. قبلا در یمن، سوریه و عراق می‌جنگیدند و مشکل درست می‌کردند، اما حالا خیلی متقاوت شدند و دارند از منطقه عقب‌نشینی می‌کنند».

انتهای پیام/

برچسب ها: برجام ، تحریم ، آمریکا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۲ ۲۸ تير ۱۳۹۸
یه سیلی دیگه باید بخوری
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۰۳ ۲۸ تير ۱۳۹۸
جوك خيلي خيلي خنده داري بود
قرارداداي شما تا يه ساعت بعدشم معلوم نيس زيرش بزنين يا نزنين
Iran (Islamic Republic of)
reza
۰۰:۳۲ ۲۸ تير ۱۳۹۸
درخواب بیند پنبه دانه .
آخرین اخبار