ارائه گزارش مناطق زلزله زده مسجدسلیمان به رئیس جمهور

معاون پارلمانی رئیس جمهوری گفت: گزارش مناطق زلزله زده مسجدسلیمان به رئیس جمهور ارائه خواهد شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، حسینعلی امیری معاون پارلمانی رئیس جمهوری، ماموریت اصلی خود در سفر به این استان را بازدید از مناطق زلزله زده این شهرستان عنوان کرد و گفت: در این سفر به نمایندگی از دکتر روحانی رئیس جمهوری و هیات دولت در مسجدسلیمان حضور می‌یابم تا ضمن بازدید از مناطق زلزله زده و بررسی شرایط این مناطق، جویای احوال و وضعیت مردم شریف مسجدسلیمان شوم.

وی با اشاره به زلزله ۵.۷ ریشتری اخیر در شهرستان مسجدسلیمان افزود: خوشبختانه این زمین لرزه تلفات جانی نداشته، اما تعدادی از هموطنان در این حادثه مصدوم شدند و خسارت‌هایی به ساختمان‌ها و زیرساخت‌های شهرستان وارد شده است.

امیری با بیان اینکه گزارش و مشاهدات این سفر به رئیس جمهوری و دولت ارائه می‌شود، بیان کرد: برای جبران خسارت و کمک به مردم آسیب دیده، آنچه امکانپذیر باشد در دولت تصمیم گیری و مصوب می‌شود.

معاون پارلمانی رییس جمهوری اظهار داشت: بازدید از مناطق سیل زده بستگی به برنامه ریزی استانداری خوزستان دارد، اما ماموریت اصلی من در این سفر، مسجدسلیمان است.

حسینعلی امیری سفری ۲ روزه به خوزستان دارد. وی امروز پس از ورود به اهواز به دیدار آیت الله شفیعی نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رفت.

بازدید از مناطق زلزله زده مسجدسلیمان برنامه روز جمعه معاون رئیس جمهوری به خوزستان خواهد بود.

انتهای پیام/گ

سفر معاون پارلمانی رییس جمهور به مسجدسلیمان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.