مدیرکل منابع طبیعی استان ایلام:

حریق در مناطق بولی و ریزه‌وه‌ن ایلام به‌طور کامل خاموش شد

مدیرکل منابع طبیعی استان ایلام، از اطفای حریق در مناطق بولی و ریزه‌وه‌ن ایلام به کمک همه دستگاه‌ها، نهادها، مدیریت بحران استان و همچنین همراهی بسیار خوب نیرو‌های مردمی و بسیج خبر داد.

حریق در مناطق بولی و ریزه‌وه‌ن ایلام به‌طور کامل خاموش شد

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛رضا احمدی گفت: پس از دستور استاندار ایلام مبنی بر جلسه فوری ستاد بحران استان و پس از پایان جلسه با همراهی نیرو‌های سپاه، بسیج، محیط‌زیست و منابع طبیعی به منطقه عازم شدیم و بحمدالله با کمک این عزیزان پیش از اذان صبح حریق به‌طور کامل خاموش شد.

وی، افزود: هم‌اکنون گروهی صد نفری از نیرو‌های سپاه، بسیج، منابع طبیعی، محیط‌زیست و مردم بومی محل در منطقه حاضر هستند و منطقه را پس از حریق کنترل می‌کنند و همچنین آماد و پشتیبانی سپاه پاسداران تدارکات و پشتیبانی لازم را انجام می‌دهند.

احمدی، اظهار کرد: موقعیت منطقه، شیب بسیار بالا، عدم دسترسی به محل حریق و بعد مسافتی کار را برای اطفا سخت کرده بود، اما خوشبختانه با عملیاتی جهادی توانستیم این حریق را کنترل و به‌صورت کامل خاموش‌کنیم و با دستور فرماندهی محترم سپاه، دو فروند پهپاد جهت پایش و کنترل این منطقه تا عصر امروز گشت زنی خواهند کرد.

انتهای پیام/ د

مهار آتش در مناطق بولی و ریزه‌وه‌ن ایلام 

برچسب ها: محیط زیست ، حوادث
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.