وعد‌های نقل و انتقالاتی تراکتور محقق نشد/ فرصت سوزی تراکتوری‌ها در جذب بازیکن خارجی

باشگاه تراکتور هنوز نتوانسته به وعده‌های خود مبنی بر جذب بازیکن خارجی عمل کند و همین موضوع نگرانی‌هایی را به وجود آورده است.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، باشگاه تراکتور برای تحقق رویای قهرمانی در فصل نوزدهم چند بازیکن جدید از جمله رشید مظاهری، سعید مهری، محمد مسلمی پور، محمد خانزاده، مسیح زاهدی، مهدی تیکدری، میثم تیموری و رضا شکاری به خدمت گرفته است و در ادامه مسیر قصد دارد ۳ بازیکن خارجی و ۲ بازیکن لیگ برتری به خدمت بگیرد تا پرونده نقل و انتقالاتی خود را ببندد.

تراکتوری‌ها فصل گذشته درخطوط دروازه بانی، دفاع و حمله ضعف‌هایی داشتند که بررسی خرید‌های این فصل سرخپوشان تبریزی نشان می‌دهد که تاکنون آن‌ها به خوبی در پست‌هایی که ضعف داشتند بازیکن گرفتند تا برای فصل بعد با مشکل مواجه نشوند.

تعلل باشگاه تراکتور در جذب بازیکن خارجی 

البته هر چقدر که تراکتوری‌ها در جذب بازیکنان داخلی موفق بودند، اما تاکنون نتوانستند بازیکن خارجی به خدمت بگیرند و همین موضوع باعث اعتراض هواداران تراکتور شده است.

در حالی که مسئولان تراکتور وعده داده بودند که در اردوی ترکیه چند بازیکن خارجی جذب می‌شوند، اما تاکنون خبری از خرید جدید تراکتور منتشر نشده است.

نگرانی هواداران تراکتور بابت تکمیل نشدن نفرات تیم 

به هر حال زمان زیادی تا پایان نقل و انتقالات باقی نمانده است و هواداران تراکتور نگران تکمیل نشدن ترکیب تیم محبوب خود هستند و این موضوع آن‌ها را به یاد فصل گذشته می‌اندازد که با وجود اضافه شدن بازیکنان مطرح و ستاره به تیمشان هفته‌ها طول کشید تا نفرات جدید با سایر بازیکنان هماهنگ شوند و همین مسئله باعث از دست دادن امتیازات زیادی در ابتدای فصل شد.

البته تراکتوری‌ها به علت بی انضباطی‌ها و حاشیه‌هایی که بازیکنان خارجی در فصل گذشته به وجود آوردند قصد ندارند اشتباهات گذشته را تکرار کنند و با وسواس زیادی به دنبال جذب خارجی‌ها هستند و همین موضوع باعث تاخیر در انتخاب نفرات جدید شده است.

درخواست باشگاه تراکتور از هواداران 

علاوه بر این باشگاه تراکتور ازهواداران خود می‌خواهد این باشگاه را برای جذب بازیکن تحت فشار قرار ندهند و کمک کنند تا تیم محبوبشان در آرامش به کار خود در بازار نقل و انتقالات ادامه بدهد و نفرات خوبی را به خدمت بگیرد.

همچنین در حالی که  گفته می‌شود ۲ بازیکن آفریقایی در اردوی ترکیه مورد تایید دنیزلی قرار گرفتند و به زودی اسامی شان رسانه‌ای می‌شود، اما تراکتوری‌ها اعلام کردند که هنوز دنیزلی در جذب بازیکن خارجی به نتیجه نهایی نرسیده است و هنوز در مرحله بررسی نفرات مدنظر خود قرار دارد.

البته هواداران تراکتور به خوبی مسائل و مشکلات تیمشان برای جذب بازیکن را می‌دانند، اما از مسئولان تیم خود انتظار دارند هر چه سریعتر تکلیف بازیکنان خارجی و داخلی را مشخص کنند تا برای هماهنگی با سایر نفرات با مشکل مواجه نشوند و از هفته‌های اول گام محکمی برای قهرمانی بردارند.


بیشتر بخوانید:

تراکتور مشتری جدید جذب هافبک سایپا

بند قرارداد استوکس برای تراکتور دردسر ساز شد

مورد عجیب کاپیتان تیم ملی فوتبال ایران


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
abolfazl
۲۳:۲۹ ۲۹ تير ۱۳۹۸
یاشاسین آذربایجان یاشاسین تراکتور
Iran (Islamic Republic of)
حمید
۱۴:۵۷ ۲۹ تير ۱۳۹۸
چه بازیکن خارجی چه داخلی بیاد یا نیاد عشق ب تراختور تا اخر تو خون ما هست پس الکی حاشیه برا تیم نسازید امسال تراکتور به مقام قهرمانی میرسد بازیکن بی غیرت وقت نشناس نمک نشناس نمیخوایم ممنون از زحمت های حاج زنوزی یا حق
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۸ ۲۹ تير ۱۳۹۸
یاشاسین اذربایجان یاشاسین تراختور
Iran (Islamic Republic of)
حسین
۱۲:۱۰ ۲۹ تير ۱۳۹۸
به فکر تیم محبوبتون پرسپولیس باشین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۰ ۲۹ تير ۱۳۹۸
عجبا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۰ ۲۹ تير ۱۳۹۸
ما هیچ اعتراضی نداریم و جناب زنوزی و دنیزلی کاربلدتر از شماها هستن.
آخرین اخبار