المیادین: ترامپ با نتانیاهو قبل از تصمیم به بمباران مواضع ایران تماس گرفته است

المیادین گزارش داد اطلاعات موثق این شبکه خبری نشان می‌دهد که ترامپ چند دقیقه پیش از زمان اجرای تصمیم بمباران مواضع ایران با نتانیاهو تماس گرفته تا او را در جریان تحولات قرار دهد.

المیادین: ترامپ با نتانیاهو قبل از تصمیم به بمباران مواضع ایران تماس گرفته استبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، المیادین گزارش داد اطلاعات موثق این شبکه خبری نشان می‌دهد که دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا چند دقیقه پیش از زمان اجرای تصمیم بمباران مواضع ایران (در واکنش به سرنگونی پهپاد آمریکایی در خلیج فارس) با بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی تماس گرفته تا او را در جریان تحولات قرار دهد.

نتانیاهو در این تماس به ترامپ گفته است که اگر حمله‌ای انجام دهد و نیرو‌های ایرانی آسیب ببینند، تهران به شدت واکنش نشان خواهد داد.

نتانیاهو گفته است: «ما این تجربه را در حمله به مواضع ایران در سوریه و حمله ایران به مراکز حساسمان در جولان داریم.»

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۱۱:۳۶ ۲۹ تير ۱۳۹۸
عجب !!! پس روزنامه نگار آمریکائی خیلی هم بیخود و بیراه کاریکاتور معروف را نکشیده بود!! نه؟! همان کاریکاتور معروفی که ترامپ کورکورانه با در دست داشتن عصا و افسار غلاده سگی مثل بنیامین نتانیاهو به این سو و آن سو هدایت میشود و سرنوشت خودش و هیئت حاکمه آمریکا را بدست صهیونیستها و لابی آنها سپرده..............
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۴۴ ۲۹ تير ۱۳۹۸
فقط یه بمب بیاد سمت ایران اسرائیل حتی اسمش هم از تاریخ محو خواهد شد
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۱۳:۰۲ ۲۹ تير ۱۳۹۸
دوست من هیچ نیازی به این عملکرد نیست اسرائیل خیلی خیلی وقت پیشتر از اینها گور خودش را کنده بود و الآن فقط یک موشک نقطه زن حزب الله لبنان و یا رزمندگان حماس را نیاز دارد همان نقطه ای که صهیونیستها روی نقشه اسرائیل بنام مرکز هسته ای دیمونا و زرادخانه بمبهای هسته ای اسرائیل میشناسند...........نشنیدی که شیخ سیدحسن نصرالله خطاب به بنیامین نتانیاهو گفت:"در جنگ بعدی اسرائیل به قهقراء خواهد رفت و به دوران عصر حجر برخواهد گشت و چیزی از اسرائیل باقی نخواهد ماند؟!
آخرین اخبار