رئیس شورای شهر تهران:

اجرای پروژ‌ه‌های کم هزینه باید در اولویت برنامه‌های مدیریت شهری باشد

هاشمی رفسنجانی گفت: زمانی که مدیریت شهری با مشکلات مالی درگیر است، اجرای پروژه‌های کم هزینه در محله‌ها اهمیت دارد.

پاینده/ افتتاح پروژ‌ه‌های کوچک مقیاس و کم هزینه باید در اولویت مدیریت شهری باشد/ حرکت سپاه پاسداران در توقیف نفتکش انگلیسی دست مریزاد داردبه گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، محسن هاشمی رفسنجانی رئیس شورای شهر تهران گفت: من در همایش فصلی مدیران اعلام کردم تلاش‌های شهرداری و شورای شهر تهران در سال ۹۸ نمود بیشتری پیدا خواهد کرد و تلاش‌ها در این باره قابل تقدیر است.

او با اشاره به افتتاح ایستگاه‌های خط ۶ مترو در اردیبهشت و بهار سال ۹۸ افزود: افتتاح بوستان پدر و میدان‌گاه ۷ تیر از دیگر اقدامات مثبت مدیریت شهری است که کم هزینه بود، اگرچه امکان اجرای پروژه‌های کم هزینه در شرایط اقتصادی امروز برای شهروندان بسیار مهم است و مدیریت شهری باید برای تکمیل و بهره برداری از پروژه‌های کوچک مقیاس اهتمام ورزد.

هاشمی با اشاره به انتخابات شورایاری‌ها گفت: تبلیغات نامزد‌های انتخابات شورایاری‌ها آغاز شده است و انتخابات شورایاری‌ها با دستور وزارت کشور در ۴ مرداد ماه انجام می‌شود.

او تصریح کرد: یک هزار و ۷۰۴ صندوق در ۳۵۲ محله شهر تهران برای برگزاری انتخابات شورایاری‌ها جای‌گذاری شده است.

آئین افتتاح و بهره برداری از پروژه‌های مدیریت شهری و بوستان پدر امروز با حضور پیروز حناچی شهردار تهران و محسن هاشمی رفسنجانی رئیس شورای شهر تهران برگزار شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار