وزیر ارتباطات در همایش معرفی برگزیدگان جشنواره ملی فاوا:

رگولاتوری موظف است کیفیت و پاسخگویی اپراتورها را کنترل کند/ توجه به کیفیت جزو اصول انکارناپذیر است

همایش معرفی برگزیدگان جشنواره ملی فاوا و جایزه ملی کیفیت با حضور وزیر ارتباطات و رئیس سازمان ملی استاندارد برگزار شد.

در عصر تحول دیجیتال، توجه به کیفیت و شاخصه‌های آن جزو اصول انکار ناپذیر استبه گزارش خبرنگار حوزه دنیای ارتباطات گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، صبح امروز و در حاشیه نمایشگاه الکامپ، همایش معرفی برگزیدگان هشتمین دوره جشنواره ملی فناوری اطلاعات و ارتباطات و جایزه ملی کیفیت با حضور محمدجواد آذری‌جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و نیره سادات پیروزبخت رئیس سازمان ملی استاندارد و همچنین جمعی از فعالان حوزه ICT کشور در سالن کنفرانس محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار شد.

در ابتدای این همایش سیدستار هاشمی دبیر جشنواره و سرپرست معاونت نوآوری و فناوری وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات محورهای این جشنواره را در شش مورد ارائه کرد که به شرح زیر هستند:

استارت‌آپ برتر در حوزهICT( با همکاری سازمان فناوری اطلاعات)

دستگاه برتر در ارائه خدمات الکترونیکی(با همکاری سازمان فناوری اطلاعات)

توسعه کسب‌و‌کار در حوزه فاوا(با همکاری سندیکای مخابرات ایران)

پژوهش‌های منتهی به فناوری(با همکاری پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات)

شرکت‌های برترIT در توسعه اقتصادی(با همکاری سازمان نظام صنفی رایانه‌ای)

فناوری فضایی و خدمات فضاپایه( با همکاری سازمان فضایی)

محمدجواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در سخنان کوتاهی گفت: کیفیت حتما در زمره حق‌الناس است و ما باید به آن توجه و اهتمام ویژه داشته باشیم؛ سازمانی که فرآیندهای کیفی‌ آن درست نباشد، نمی‌تواند کیفیت درست به دست مردم دهد.

وی افزود: مهندس فلاح، رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی و همکارانشان موظف هستند در کمیسیون تنظیم مقررات، پیشنهادی تهیه کنند تا تمام اپراتورهای ما در قالب آن، مورد ارزیابی قرار گیرند و نباید به این نحو باشد که ما با ارائه کیفیت نادرست یا ارائه پاسخگویی نادرست به مردم مواجه باشیم.

وزیر ارتباطات ادامه داد: آن مسئله‌ای که هم‌اکنون حائز اهمیت است، این است که در عصر تحول دیجیتال و زمانی که این موضوع رو به گسترش است، توجه به کیفیت و شاخصه‌های کیفی جزو اصول مهمی است که باید مورد عنایت قرار گیرد‌.

وی در پایان به کسانی که در این مراسم، و در قالب جشنواره ملی فاوا و جایزه ملی کیفیت حائز رتبه‌های برتر شدند، تبریک گفت.

گفتنی است؛ در این همایش از برگزیدگان هشتمین جشنواره ملی فناوری اطلاعات و ارتباطات در محورهای مذکور و همچنین برگزیده جایزه ملی کیفیت، تقدیر به عمل آمد.

همچنین شایان ذکر است، بیست‌و‌پنجمین نمایشگاه بین‌المللی الکامپ تا تاریخ سی‌ام تیرماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران پذیرای مخاطبان خواهد بود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار