اختتامیه رقابت‌های علمی، تخصصی معلمان تربیت بدنی کشور در اراک

سی امین دوره رقابت‌های علمی، تخصصی معلمان تربیت بدنی مرد در اراک پایان یافت.

اختتامیه رقابت‌های علمی، تخصصی معلمان تربیت بدنی کشور در اراکبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛اختتامیه سی امین دوره رقابت‌های علمی، تخصصی معلمان تربیت بدنی مرد در سالن آمفی تئاتر پالایشگاه در شهر مهاجران برگزار شد وبه نفرات برتر این دوره از مسابقات در بخش علمی و عملی، از پنج میلیون تا ۱۷ میلیون ریال جایزه نقدی اهدا شد.

دمنه معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان مرکزی در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛ گفت: این دوره از مسابقات از ۲۵ تا ۲۹ تیرماه امسال با حضور ۳۵۰ نفر از ورزشکاران، عوامل اجرایی، نظارتی و داوران از سراسر کشور برگزار شد.

دمنه افزود: این دوره از رقابت‌ها به دلیل حضور شرکت کنندگان در مسابقات علمی و عملی در هفت گروه سنی برگزار شد و ۲۵۶ ورزشکار در تیم‌های ۸ نفره شامل ۸ نفر ورزشکار و یک نفر سرپرست مربی با یکدیگر به رقابت پرداختند.

وی اضافه کرد: سی امین دوره رقابت‌های علمی، تخصصی معلمان تربیت بدنی مرد کشور با هدف باز آموزی و ارتقای مهارت‌های علمی و عملی معلمان تربیت بدنی، افزایش سطح آمادگی جسمانی در چارچوب مهارت‌های سرفصل درس تربیت بدنی برگزار شد.

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان مرکزی ادامه داد: ایجاد نشاط و شادی و افزایش انگیزه در بین معلمان تربیت بدنی نیز از دیگر اهداف برگزاری این دوره از مسابقات است.

ورزشکاران در ۲ بخش آمادگی جسمانی و مهارتی رقابت کردند

وی امتیاز این دوره از مسابقات را ۱۰۰ امتیاز عنوان کرد و گفت: ۳۰ امتیاز این دوره از رقابت‌ها مربوط به بخش علمی بود و شرکت کنندگان به سوال‌هایی از محتوای تئوری و آموزشی پاسخ دادند که ۷۰ امتیاز این مسابقات مربوط به بخش مهارت‌های عملی است و ورزشکاران با رقابت در ۲ بخش آمادگی جسمانی و مهارتی این امتیازات را کسب کردند.

دمنه بیان کرد: سی امین دوره رقابت‌های علمی، تخصصی معلمان تربیت بدنی مرد کشور در سالن‌های ورزشی پتروشیمی، پالایشگاه و شهر مهاجران شهرستان اراک برگزار شد و زمان ورود تیم‌ها به استان ۲۵ تیرماه و صبح روز ۲۶ تیر شرکت کنندگان در این دوره از مسابقات در آزمون علمی در دانشگاه آزاد شهر مهاجران حضور یافتند.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.