مرغ گران نمی شود

مدیرکل تعزیرات حکومتی همدان گفت: در نشست اخیر کمیسیون تنظیم بازار هر گونه افزایش قیمت منتفی و دستور برخورد با متخلفان صادر شده است.

اجازه افزایش قیمت مرغ را نمی‌دهیمبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، علیرضا حسن پور مدیرکل تعزیرات حکومتی همدان  بیان کرد: رسیدگی به وضعیت قیمت مرغ و گوشت قرمز یکی از اولویت‌های اصلی تعزیرات همدان است.

وی اضافه کرد: با توجه به افزایش اخیر قیمت مرغ جلساتی متعدد کمیسیون تنظیم بازار تشکیل شد و استاندار همدان بر ضرورت بررسی قیمت تمام شده مرغ توسط جهاد کشاورزی تاکید کرد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی همدان با تاکید بر اینکه قیمت فعلی مرغ در بازار همدان ۱۳ هزار و ۵۰۰ تومان است، گفت: در نشست اخیر کمیسیون تنظیم بازار نیز استاندار همدان با هر گونه افزایش قیمت مخالفت کرده و دستور برخورد با متخلفان را صادر کرده است.

حسن پور اظهار داشت: همچنین مقرر شده است فعالان در صنف مرغ و گوشت شامل تولید کننده، کشتار کننده و عرضه کننده فاکتور خرید به همراه داشته باشند تا در صورت نیاز بازرسان طبق فاکتور قیمت را رصد کنند.

وی اضافه کرد: بر اساس فاکتور حوزه‌هایی که احتمال تخلف وجود دارد  شناسایی می شوند.

مدیرکل تعزیرات حکومتی همدان بیان کرد: همچنین جهاد کشاورزی مکلف شد نظارت کافی بر جوجه ریزی و توزیع عادلانه نهاده‌ها در مرغداری‌ها داشته باشد.

حسن پور  با بیان اینکه این نهاد بر قیمت تمام شده نهاده‌ها نظارت می‌کند گفت: سهمیه اختصاصی به دامداری‌ها و مرغداری‌ها باید منصفانه باشد و به مصرف کننده واقعی اختصاص یابد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی همدان افزود: همچنین در حوزه سبوس، کارخانه دار مکلف شد سبوس استحصالی را بر اساس سهمیه پیش بینی شده تحویل جهاد کشاورزی برای توزیع بین دامداران بدهند.

وی بیان کرد: در حوزه نهاده‌های دامی تاکنون چند پرونده تخلف تشکیل شده و در یک پرونده فرد متخلف به پرداخت ۱۳ میلیارد ریال جریمه محکوم شد.

انتهای پیام/د.ا

اجازه افزایش قیمت مرغ را نمی‌دهیم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار