ادامه ساخت مسکن سیل زده‌ها برای خانوار‌های زیرپوشش بهزیستی مازندران

مدیرکل بهزیستی مازندران گفت: تاکنون یک واحد مسکونی خسارت دیده در سیل تحویل داده شد و بقیه منازل مسکونی نیز تا پایان شهریور ماه امسال تحویل داده می‌شود.

سید سعید آرام مدیرکل بهزیستی مازندران در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، گفت: یکی از برنامه‌های مهم هفته بهزیستی تحویل سریع مسکن برای افراد زیرپوشش است که تاکنون یک واحد مسکونی خسارت دیده در سیل در کمتر از ۹۰ روز تحویل داده شد.

وی افزود: ۴۴ واحد تخریب شده در سیل هم تا پایان شهریور ماه به خانوار‌ها تحویل داده می‌شود.

آرام با بیان اینکه ۲۶۰ منزل مسکونی که در سیل اخیر به آن‌ها خسارت وارد شده بود، تعمیر شد، گفت: لوازم خانگی از قبیل یخچال، فرش، موکت، اجاق گاز برای ۲۸۰ خانوار خسارت دیده در سیل هم تامین شد.

مدیرکل بهزیستی مازندران با بیان اینکه ساخت مسکن برای ۴۰۰ خانواده دارای دو معلول و بیشتر هم در حال انجام است، افزود: ۳۵۰ واحد مسکونی تحویل داده شد و هفته بهزیستی هم ۲۵ واحد تحویل داده شد.

وی گفت: بقیه منازل مسکونی در حال ساخت نیز تا پایان شهرویر ماه امسال تخویل داده می‌شود.

آرام افزود: این واحد‌های مسکونی به خانوار‌های یزیرپوشش بهزیستی که فاقد مسکن هستند و زمین هم دارند، ساخته می‌شود.

مدیرکل بهزیستی مازندران با بیان اینکه برای ساخت منازل شهری ۳۰ میلیون تومان کمک بلاعوض و ۴۰ میلیون تومان تسهیلات قرض الحسنه پرداخت می‌شود، گفت: خانوار‌های روستایی هم از کمک بلاعوض ۱۸ میلیون تومانی و تسهیلات قرض الحسنه ۲۵ میلیون تومانی برخوردار می‌شوند.

انتهای پیام/ م

تحویل یک واحد مسکونی تخریب شده در سیل به خانوار‌های زیرپوشش بهزیستی مازندران

برچسب ها: بهزیستی ، سیل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار