وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات:

تمام مدارس تا پایان سال به شبکه ملی اطلاعات متصل می‌شوند

آذری جهرمی گفت: براساس توافق نامه منعقد شده تا پایان سال، مدارس را به شبکه ملی اطلاعات منتقل می‌کنیم.

انتقال مدارس به شبکه ملی اطلاعات تا پایان سالبه گزارش خبرنگار حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، مراسم انعقاد تفاهم نامه میان وزارت آموزش و پرورش و ارتباطات با حضور جواد حسینی، سرپرست آموزش و پرورش و جواد آذری جهرمی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در حاشیه نمایشگاه الکامپ برگزار شد.

در این مراسم آذری جهرمی، وزیر ارتباطات با اشاره به اینکه برای داشتن ایران هوشمند، کاربر هوشمند می خواهیم، گفت: این موضوع در ماده ۶۹ قانون ششم مورد توجه قرار گرفته است و وزارت ارتباطات و آموزش و پرورش موظف به برداشتن گام‌هایی در حوزه هوشمند سازی به ویژه در مناطق محروم دارند.


بیشتر بخوانید: راه‌هایی که آموزش و پرورش در سال ۹۷ نرفت/ وعده‌ها کی محقق می‌شود؟


وی ادامه داد: براساس توافق نامه منعقد شده تا پایان سال مدارس را به شبکه ملی اطلاعات منتقل می‌کنیم، همچنین تاسیس مدرسه هوشمند را در دستور کار داریم و مکانیسم هوشمندسازی را مورد توجه  قرار دادیم.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با اشاره به اینکه سازوکار انجام شده در زمینه هوشمندسازی و ورود استارت آپ‌ها است، گفت: مدارس باید در حوزه تجهیز به رایانه‌ها هم مورد توجه باشد البته موضوع مهم تر از آن، محتواست که طبیعتا تولید محتوای آموزشی در آموزش و پرورش است.

انتهای پیام/

ایران هوشمند، نیازمند کاربر هوشمند است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ایرانی
۲۳:۲۲ ۳۰ تير ۱۳۹۸
خوش خبر باشی وزیر جوان اما سالهاست که گفته می شود تمام مدارس این چنین وان چنان خواهد شد اما دوست جوان فکر اینم کردین پولشو از کجا می خواین پرداخت کنین یا پرداخت کنن حتما از جیب خالی والدین یا معلمایی که ته جیبشون هیچ چی نیست لطفا محل تامینم قید بفرمایید ممنون میشیم...
آخرین اخبار