حضور ۷۰ سوارکار کشوری در همایش سوار کاری کمیجان

دومین همایش سوار کاری با حضور ۷۰ سوارکار کشوری در کمیجان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛  همایش سوارکاری، اسب دوانی و حرکات نمایشی در مجموعه ورزشی ریاست جمهوری شهرستان کمیجان برگزار شد.

تجلی رئیس تربیت بدنی شهرستان کمیجان و دبیر جشنواره در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛ گفت: این جشنواره دومین همایش اسب دوانی شهرستان کمیجان در رشته حرکات نمایشی است که برگزار می‌شود.

تجلی افزود: جشنواره همایش سوارکاری و حرکات نمایشی با حضور بیش از ۷۰ سوار کار از شهر‌های اصفهان، کرج، رزن همدان، خنداب و سوارکارانی از سطح شهرستان کمیجان در مجموعه ورزشی ریاست جمهوری با اجرای حرکات نمایشی برگزار شد.

وی اضافه کرد: این جشنواره با هدف ایجاد شور و نشاط اجتماعی و گسترش ورزش در بین جوانان جذب علاقه‌مندان برگزار شد و در پایان این همایش به نفرات برگزیده جوایزی اهدا شد.

اول تیر ماه سال گذشته هم اولین همایش اسب دوانی شهرستان کمیجان در رشته حرکات نمایشی است که به مناسبت گرامیداشت هفته مبارزه با مواد مخدر با حضور بیش از ۵۰ سوار کار از نقاط مختلف شهرستان‌های فراهان، خنداب، کمیجان و شهرستان رزن استان همدان در مجموعه ورزشی ریاست جمهوری شهرستان کمیجان برگزار شد.

حضور ۷۰ سوارکار کشوری در همایش سوار کاری کمیجان

انتهای پیام / ج

دومین همایش کشوری سوار کاری و حرکات نمایشی در کمیجان

برچسب ها: سوارکاری ، عکس ورزشی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.