جذب عضو مکاتبه ‌ای به صورت الکترونیک/پویش فصل گرم کتاب

مدیرکل کانون پرورش فکری فارس گفت: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان فارس عضو مکاتبه ای به صورت الکترونیک می گیرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، زهرا افتخاری مدیرکل کانون پرورش فکری فارس گفت: مرکز آفرینش‌های ادبی کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان فارس با هدف شناسایی، جذب و پرورش استعدادهای نوجوانان در قالب‌های شعر، داستان، متن ادبی و خاطره‌نویسی برای اولین بار و به صورت رایگان عضو مکاتبه‌ای الکترونیک می‌پذیرد.

وی ادامه داد: دانش‌آموزان پایه ششم تا دوزادهم می‌توانند با ثبت نام اولیه و ارسال تنها یک اثر خود برای بررسی و عضویت به آدرس ایمیل mokatebe.fars@kpf.ir به عضویت این مرکز درآیند.

 افتخاری با اعلام اینکه مراکز فرهنگی هنری کانون فارس میزبان اعضا، دانش‌آموزان و خانواده‌ها در پویش فصل گرم کتاب است، افزود: سراسر استان فارس میتوانند کتاب بخوانند.

وی گفت: پویش فصل گرم کتاب با محورهای «ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی» و تقویت «مهارت‌های زندگی» تمرین زندگی و تلاش برای ساختن آینده، در ایام تابستان ۱۳۹۸ از ۵ تیر ماه در شیراز و مراکز فرهنگی هنری کانون در سراسر استان آغاز شده است.

مدیرکل کانون پرورش فکری فارس تصریح  کرد: مربیان متعهد و متخصص کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان با اجرای برنامه‌های متنوع، خلاقانه و جذاب با محورهای موضوعی یاد شده برای مخاطبان کودک و نوجوان و خانواده ها به ارائه خدمات فرهنگی، هنری و ادبی می‌پردازند.

خوانش شعر و داستان، روخوانی کتاب، کاردستی، نقاشی، نمایش‌عروسکی، نمایش فیلم و قصه‌گویی از جمله فعالیت‌هایی است که در «پویش فصل گرم کتاب» اجرا می‌شود.
انتهای پیام/م

جذب عضو مکاتبه ای الکترونیک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.