مدیر عامل باغ کتاب خبر داد:

اختلاف باغ کتاب و پردیس سینمایی حل می‌شود

جلالی فراهانی گفت: اختلاف مدیران «باغ کتاب» و «پردیس سینمایی» احتمالاً این هفته حل می‌شود.

اختلاف باغ کتاب و پردیس سینمایی حل می‌شودبه گزارش حوزه سینما  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، اختلاف مدیران «باغ کتاب» و «پردیس سینمایی» احتمالاً این هفته حل می‌شود.

محسن جلالی فراهانی مدیرعامل باغ کتاب با اعلام این خبر گفت: مستأجر سینمای باغ کتاب از ابتدا مذاکره منطقی را ر‌ها کرد، ولی پس از اتفاقات اخیر درخواست برگزاری جلسه و مذاکره نمود که اولین جلسه آن برگزار شد. امیدوارم طی مذاکره‌های آتی این اختلاف نظر زودتر حل شود و شیوه کار در پردیس سینمایی به شکل قبل ادامه پیدا کند.

مدیرعامل باغ کتاب درباره مشکلاتی که هفته گذشته برای تماشاگران نوبت شب پردیس سینمایی این مجموعه پیش آمد، گفت: مشکل اصلی این بود که ما مسیر‌های خروج مردم از سالن‌ها را تغییر دادیم و با این که از قبل هم اعلام کرده بودیم، پردیس سینمایی برای ساعت ۱۲ دیگر به مردم بلیت نفروشد؛ اما سینما متأسفانه این کار را انجام داد که این موضوع مشکلاتی به دنبال داشت.

وی افزود: ما با وجود این کارشکنی، همان شب به مسئولان سینما اعلام کردیم که مسیر تردد مردم را دری که مشخص کرده بودیم، قرار دهند؛ اما این کار را نکردند و با هدایت مردم به سمت در اصلی از آن‌ها فیلم و عکس تهیه کردند.

جلالی فراهانی افزود: مشکل اصلی هم به این بر می‌گردد که مستأجر سینما باید شارژ مربوط به استفاده خود از خدمات عمومی و نگهداری باغ کتاب را پرداخت کند، ولی این اتفاق نیفتاده و در حال حل مشکل هستیم.

انتهای پیام/ 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
اسماعیل ع
۰۶:۱۹ ۳۱ تير ۱۳۹۸
متاسفانه عدم توانایی مدیریت مجموعه فرهنگی باعث شده مردم متضرربشوند، ایا واقعا مدیریت باغ کتاب نمیتوانست با مذاکره و یا از راه قانونی خواست خودش را پیگیری کند؟ واقعا بستن دربها به روی مردم و خاموش کردن برق ها کار درستی است؟ ایشون باید بازخواست و توجیه بشه....
Iran (Islamic Republic of)
احمد روشنی
۲۲:۱۳ ۲۹ تير ۱۳۹۸
درامدهای باغ کتاب به جیب چه کسانی میرود، ارتباط کافه های لاکچری باغ کتاب با مدیر باغ کتاب چیست، چرا سازمان فرهنگی هنری و شهرداری بر روی درامدهای نجومی باغ کتاب و نحوه خرج کرد آن نظارت ندارند، متاسفانه مراکز درامدزا این مجموعه را با مزایده های محدود به دوستان واگذار کردند و منافع مالی مجموعه نه به مردم می رسد و نه به سازمان فرهنگی هنری، اقای اوحدی و اقای حناچی به موضوع رانت موجود در باغ کتاب توجه کنند....