معاون پارلمانی وزارت صمت:

نمایشگاه رونق تولید یک نمایشگاه تقاضا محور است

حسینی گفت: نمایشگاه فرصت‌های ساخت داخل و‌ رونق تولید برخلاف تمام نمایشگاه‌های گذشته تقاضا محور است.

نمایشگاه رونق تولید یک نمایشگاه تقاضا محور استبه گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از شاتا، سید شریف حسینی معاون پارلمانی وزارت صمت در نشست شورای معاونان و مدیران کل امور مجلس وزارتخانه و دستگاه‌های مختلف که صبح امروز در حاشیه نمایشگاه فرصت‌های سرمایه گذاری و رونق تولید برگزار شد اظهار کرد: شرایط موجود در کشور شرایط جنگ اقتصادی است و این جنگ آرایشی جدید را می طلبد.

وی با توجه‌ به نقش معاونان پارلمانی تصریح کرد: در این شرایط یکی از وظایف اصلی ما این است که انسجام داخلی بین قوا را بیشتر کنیم، وظیفه جدیدی که با توجه به شرایط جدید رویکرد جدید مطلبد.


بیشتر بخوانید: کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران خط مقدم جبهه/ وزارت صمت پیگیر اجرای قانون سوخت کم سولفور 


حسینی ادامه داد: ابتدایی‌ترین هنر ما در وزارت صمت این است که خودمان را در مقابل تحریم مقاوم کنیم؛ و یکپارچه قدیم برداریم.

وی با اشاره به اینکه نمایندگان در شرایط فعلی با فشار‌های متعددی روبرو هستند گفت: یکپارچگی موضوع مهمی است و ما به عنوان نمایندگان پارلمانی باید رویکردمان را براساس شرایط موجود تغییر پیدا کند.

حسینی  با اشاره به اینکه وزارت صمت  نمایشگاه ساخت داخل را با نظر وزیر صنعت، معدن و تجارت راه اندازی کرد، گفت:  بیش از ۲۰۰ شرکت در این نمایشگاه حضور پیدا کردند.

معاون پارلمانی وزارت صمت ادامه داد: این نمایشگاه برخلاف تمام نمایشگاه‌هایی که در گذشته برگزار شده عرضه محور نیست، بلکه تقاضا محور است و با توجه به شرایط تحریم‌ها در بخش معدن، فولاد، لوازم خانگی نیاز به قطعاتی که وارداتی هستند، را به نمایش گذاشته است و مشخص می کند با توجه به توانمندی‌های داخل چه کسانی می‌توانند این قطعات را تولید کرده و سبب قطع وابستگی شوند.

انتهای پیام/

حضور بیش از ۲۰۰ شرکت در نمایشگاه ساخت داخل

 

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار