اعمال محدودیت‌های جدید ترافیکی در تقاطع غیر همسطح رسالت - آیت اله حیدری

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان ایلام گفت:محدودیت‌های جدید ترافیکی در تقاطع غیر همسطح رسالت - آیت اله حیدری اعمال شد.

اعمال محدودیت‌های جدید ترافیکی در تقاطع غیر همسطح رسالت - آیت اله حیدری

سرهنگ ابوالفضل کوهزادی رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان ایلام در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛گفت: اعمال محدودیت‌های جدید ترافیکی در تقاطع غیر همسطح رسالت – آیت اله حیدری در دستور کار است.

سرهنگ کوهزادی  ادامه داد: با توجه به شروع فاز جدید عملیات عمرانی در تقاطع غیر همسطح رسالت – آیت اله حیدری، مسیر حرکت وسایل نقلیه از خیابان ۲۴ متری ولیعصر به رسالت شمالی و بالعکس تا اطلاع ثانونی مسدود می‌شود.

وی افزود: رانندگان از مسیر‌های جایگزین واقع در پنج راه جهاد - بلوار صنایع و میدان کشوری - بلوار آزادی و میدان کشوری – بلوار مدرس جهت عبور و مرور استفاده کنند.

رئیس پلیس راهور استان ایلام  اضافه کرد: با افتتاح این پروژه در آینده نزدیک شاهد روان سازی ترافیک در معابر محدوده مرکزی باشیم.

گفتنی است برای روان‌سازی و تسهیل در امر عبور و مرور وسایل نقلیه و رفع گره‌های ترافیکی در جهت کاهش میزان تصادفات و افزایش میزان عبور و مرور و کاهش زمان از دست رفته تقاطع غیر همسطح در تقاطع آیت الله حیدری - رسالت، مطالعات ترافیکی  بر روی  این تقاطع انجام گرفت.

انتهای پیام/ د

اعلام محدودیت های جدید ترافیکی

برچسب ها: وضعیت راه ها ، ترافیک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.