سرپرست آموزش و پرورش ناحیه یک اهواز خواستار شد:

پروژه‌های آموزشی نیمه تمام و مصوب به عنوان یک اولویت در نظر گرفته شود

سرپرست آموزش و پرورش ناحیه یک اهواز گفت: پروژه‌های آموزشی نیمه تمام و مصوب به عنوان یک اولویت در نظر گرفته شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، صادق نیسی گمراوی سرپرست آموزش و پرورش ناحیه یک اهواز با هدف پیگیری پروژه‌های آموزشی و اختصاص تجهیزات به مدارس این ناحیه با علی قربانی مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس خوزستان دیدار کرد.

وی در این دیدار با اشاره به اینکه حجم گسترده آمار دانش آموزی و در عین کمبود فضای آموزشی توجه ویژه مسئولان ذیربط را می‌طلبد، گفت: ۷۰ هزار دانش آموز در ناحیه یک اهواز در حالی مشغول به تحصیل هستند که برخی از مدارس این ناحیه به دلیل قدمت زیاد، مستهلک و تخریبی هستند.

وی با تفاهم فی ما بین نوسازی کل کشور، وزیر وقت آموزش و پرورش و استاندار خوزستان اشاره کرد و اظهار داشت: براساس این تفاهم نامه قرار شد که ۲۸ مدرسه در سطح اهواز و مناطق همجوار احداث شود که سهم آموزش و پرورش ناحیه یک اهواز از این تفاهم ۷ مدرسه بوده است.

نیسی گمراوی تصریح کرد: در عین حال تعدادی دیگر از پروژه‌ها نیز در بخش اسماعیلیه با پیشرفت‌هایی اندک مدتی است که نیمه تمام رها شده اند.

این مقام مسئول با بیان اینکه پروژه‌های نیمه تمام و مصوب در جهت کاهش کمبود فضای آموزشی در اولویت قرار گیرد، بیان داشت: بسیاری از مدارس با کمبود تجهیزات و وسایل مواجه هستند که نیاز است اداره کل نوسازی و تجهیز مدارس در این زمینه همکاری و مساعدت لازم را انجام دهد.

در این دیدار قربانی مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس خوزستان ضمن اشاره به بلایای طبیعی رخ داده در استان و صدمات وارد شده به مدارس و تجهیزات آموزشی، به پیگیری موارد مطرح شده اشاره کرد.

انتهای پیام/گ

لزوم توجه به بهسازی مدارس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار